133 / 365

- Mayıs 13, 2017


Kız kardeşin mezuniyeti vardı bugün. Kendi hiç bir mezuniyetime katılamadım ama kardeşinkine katılmak zorunda kaldım, asla bir daha konuşmam seninle diye tehdit edince. İstemeye istemeye gittim sırf gönlü olsun diye, bir şey belli etmedim ama çok sıkıldım.

Yanağımdaki şiş hâlâ inmedi. Dişçiyi aradım buz tutun falan dedi. Tuttum işe yaramadı. Şiş yanakla gittim ben de törene.
Resmen bünye ilacı almak istemiyor, kaldı orda dağılmıyor. Ay yok bi daha gitmem ben bu dişçiye, benden çok o korkuyor acıyacak diye basıyor uyuşturucu iğneyi, spreyi. Diğer randevuyu de iptal edicem.

Benzer Yayınlar

2 yorum

  1. Mezuniyet haberleri Mayıs ayı ile beraber gelmiş oldu :) Darısı benim başıma inşallah :) *-*
    Çok geçmiş olsun ya inşallah toparlarsın en kısa zamanda..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım darısı başına :)
      Çok teşekkürler aslında cok belli olmuyor yanağımda ama sinirimi bozuyor yine de

      Sil