132 / 365

- Mayıs 12, 2017


Dişçiye gittim, acil olan dişi doldurduk diğeri için de yine randevu aldım. Ama dört saat geçmesine rağmen yanağımdaki uyuşukluk hâlâ geçmedi. Üstelik şişlik de var. Daha oradayken vardı ve bu normal mi diye sordum normal dedi dağılır dedi. Ama 4 saat oldu hâlâ dağılmadı ve ufaktan korkmadım da değil.
Çok fazla ilaç sürüyor yaa. Hem fıs fıs sıkıyor hem de iğne yapıyor sanki ameliyat yapacak. Doktor iyi hoş da bu aşırı uyuşturma işini sevmedim. Bir sonraki gidişimde bunu söyleyeceğim. Derin değilse bu kadar fazla ilaç doldurmayın yanağımda saatlerce kütle olarak kalıyor uyuşukluğu geçmiyor diyeceğim.

Yıllar önce bir tavsiye üzerine bir dişçiye gitmiştik, aslında çocuk ve engelli dişçisi kendisiydi ama küçük kardeşimi götürmüşken biz de çürükleri temizletelim demiştik. O dişçi çok ilginçtir ki mecbur kalmadıkça uyuşturmuyordu. Ufak bir çürük, sinire gelmeyecek diyip hiç uyuşturmadan girişiyordu biz de dişçi koltuğunda ecel terleri döküyorduk ha acıdı ha acıyacak diye. Sinire değdirdiği olmadı mı oldu tabii. Küçük kardeşim kaç gün ağlamıştı acıdan. Artık kardeşim mi çok nazlıydı doktor mu çok katıydı bilemedim ama tekrar gitmeye de cesaret edemedik oraya.
Şimdi hatırladım da, küçücük haliyle ne diş ağrıları çekmişti çocuk yaaa, içimiz parçalanıyor ama bir şey yapamıyorduk dişçiye gidene kadar. Çocukların acı çekmesine dayanamıyorum, ama acı çekmeden de büyünmüyor ne yazık ki.

Benzer Yayınlar

2 yorum

  1. ben bu konuda dişçimi tek geçerim. 12 yaşımdan beri 6-8 ayda bir mutlaka giderim kendisine. dolgularımı canlı canlı yapar. çok sıkıntı edersem sprey sıkar. iğne hiç yapmadı. tabii o sinir uçlarına dokundu mu tüm vücudun titriyor. işin ilginç yanı doktor "bak büşra şimdi canın acıyacak sinir ucuna dokunucam ehehe" diyor ve dokunuyor :) anladığım kadarıyla görünüyor bu sinir uçları.

    diyeceğim o ki, bence değiştirin dişçinizi. dolgu için onca uyuşmaya ne gerek var canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bence de gereksiz, doktor benden fazla korkuyor acıyacak diye herhalde. Ama sizin dişçiniz de fazla gaddarmış yahu :)

      Sil