129 / 365

- Mayıs 09, 2017


Gündüzleri kavurucu sıcak, akşamları yağmur hatta dolu. Acayip havalar yaşıyoruz, çöl iklimine mi kaydık acaba? İlginç geliyor bana.

Fotoğraf Beykoz Korusu'ndan. Bugün çekilmedi.

YouTube'daki CaseyNeistat kanalını biliyor musunuz? 7 milyon abonesi var, vloglarda genelde güneş gözlüğü ile çekim yapıyor. Bugün bir kaç videosunu izledim ilk defa. Fena değildi.

Daily Bumps kanalına baktım bir de bugün, kümeste kuluçkadaki yumurtalara tek tek baktılar ışık üstünde. Yumurtaların içindeki hava alanları ve hareket eden civcivler gerçekten etkileyiciydi. :)

Bir de şey diycem, canon mark III ne güzel bir kamera. Bu kamerayla çekilen fotoğraflara baktım da, hayran kaldım.

Şunu da yazıp gidicem: bizevdeyokuz ailesi 18 ülke gezme ödüllü yarışma düzenlemiş. Detayları öğrenmek için şu linke tıklayın: http://www.bizevdeyokuz.com/artik-bi-gitsin-yarisma
Görünce hoşuma gitti ama çok üşendim :) belki birinin işine yarar diye sizinle paylaşayım dedim. Yarın görüşürüz!

Benzer Yayınlar

4 yorum

  1. Gerçekten öyle mübarek havalar bir türlü düzelme di hayırlısı olsun bakalım 😊 YouTube kanalı da ki bakarım ilginç görünüyor 😁 görüşürüz canım benim sevgiler 😊😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama çok soğuk değil en azından, inatla üstüme bir şey almıyorum inşallah hastalanmam :D bak bence de canım, youtuberlerı seviyorum ben ya daha doğrusu vlog ilgim arttı :))) öptümmm görüşürüz :* :)

      Sil
  2. Havalar bir değişik, benimle birlikte bunlaıma girdiler sanırım :)
    Hayırlı kandiller.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam toparlanıcaz bir şimşek bir gök gürültüsü... çıkamadık bunalımdam :s
      Hayırlı kandiller canım sana da, teşekkürler :)

      Sil