126 / 365

- Mayıs 06, 2017


Ne dolu yağdı ama bugün...

Kahvemi yaptım, kitabımı aldım ve yağmur başladı. Ay ne güzel denk geldi, tıpkı telefondan arkafon olsun diye açtığım yağmur sesi gibi. Telefon sarjdaydı açamıyordum iyi oldu diye düşündüm. Açtım kitabı okumaya başladım ama yağış sesi o kadar yükseldi ki konsantre olamadım. Yok ben okuyamıyorum en iyisi yağmuru izleyeyim diye dışarıya bir baktım ağzım bir karış açık kaldı. Büyük şok yaşadım! Gökten beyaz misketler yağıyor sanki. Ben bu kadar büyük dolu görmemiştim herhalde, hatırlamıyorum. Tektim ve cidden korktum. O kadar gürültülü bir şekilde çarpıyorlardı ki düştükleri yere, yoldaki araçlarda hasar oluşturmuş bile olabilirler bence.

Videosunu YouTube kanalıma ekledim, 8 saniyelik kısa bir çekim.

---

Akşam bizimkiler markete gitti, babam bir de karpuz almış. Böylece yılın ilk karpuzunu tatmış oldum. Sezer İktekin kelimelerbenim.com adlı sitesinde karpuz seçmek ile alakalı güzel bilgiler paylaşmıştı kesinlikle gidin bakın, yazının linki: http://www.kelimelerbenim.com/mukemmel-karpuzu-secmek

Geçen hafta bu yazıyı okuyup, verilen bilgileri aklıma yazıp, karpuz çıktığında eve mükemmel karpuz ile birlikte dönüp herkesin yılın ilk karpuzunu lezzetli bir şekilde deneyimlemesini istiyordum ama olmadı.
Babamın getirdiği karpuza şöyle bir baktım, erkek bu dedim, altına baktım tam olmamış sararmamış ayrıca polenlenmemiş tatsız bu dedim. Hakikaten de dediğim gibi çıktı. Babam şaşkınlıkla suratıma baktı, sen bu kadar bilgiyi nerden öğrendin dedi, peki salatalık nasıl seçiliyormuş onu da biliyon mu dedi kızkardeşim de abla sen karpuzcuda falan mı çalıştın dedi. Şaşkınlık ve saçmalama içerikli kısa konuşmalar bitince babam ona da anlatmamı istedi anlattım ama korkarım bundan sonra karpuzları bana aldıracaklar 😂

Benzer Yayınlar

0 yorum