Tiyatro: Geç kalanlar

- Nisan 15, 2017

Dün akşam arkadaşlarla Geç Kalanlar adlı tiyatro oyununa gittik. Açıkçası pek bir şey beklemiyordum. Sadece​ ortak bir aktivite olsun diye katıldım. Konusu hakkında hiç bir şey araştırmadım, yorumları da okumadım.

Salona gittik oyunun başlamasını beklerken "acaba neye geç kalmayı anlatacaklar? Sabah işe geç kalmaktır belki" diye konuşurken oyun başladı. Elçin Atamgüç'e hayran kaldım. Muhteşem bir oyunculuk sergiledi. Zafer Kırşan, Vildan Gürelman ve Defne Gürmen de çok başarılıydı.


Konusunda dram da var komedi de. Sonu hiç beklemediğimiz bir yere bağlandı, bir anda boğazımız düğümlendi. Nasıl yani ya deyip baştan beri oynanan tüm sahneleri birbirine bağlamaya çalıştık. Oyundan çıktıktan sonra bir süre hâlâ kendime gelemedim.

Bu oyuna, ilişkilerinde/evliliklerinde sorunlar yaşayanların özellikle gitmesini tavsiye ederim. Oyun bazı psikolojik konulara da değiniyor, ders veriyor.

Benzer Yayınlar

2 yorum