Postcrossing son kartım da geldi

- Nisan 15, 2017


Almanya'dan kart geldi ;)

Postcrossing.com aracılığıyla beş tane kart atmış ve karşılığında gelecek olan beş sürpriz kartı beklemeye başlamıştım. Kartlarım birer birer yerlerine ulaştıkça bana da başkaları yollayabilir hale geldiler.

Son kartım ABD'ye nihayet geçen gün, yani 131 gün sonra ancak ulaştığı için bana yollanacak son kartı da ancak alabildim.

Sadece kart atıp geçmemiş, yolladığı kart hakkında uzun uzun bilgiler vermiş :) ne tatlı.

Ama ben bu kart atma işinden sıkıldım :/ devam etmicem.

Benzer Yayınlar

8 yorum

  1. Acaba neler yazmisss :) amann valla ben hic ugrasamam göndermeyle tembellik kötü azizim haha :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de göndermicem artık, çok üşeniyorum 😁

      Sil
  2. Bilgi vermesi çok güzel gerçekten de :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzeel.. Nasıl duygu bilirim eline ulaşması ve senin kartının da ona ulaşması :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım çok güzel bir duygu gercekten:)

      Sil
  4. Ben de bir iki ay oldu Postcrossing ile bir kart yolladim ama hala ulasmadi. O yuzden ben de skldim simdiden :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne zaman ulaşacağı belli olmuyor işte, benim de 5 ay sürdü neredeyse son kartımın ulaşması...
      Aslında bir tane değil de hepsini birden yollarsanız daha iyi, yani kalan 4 hakkınızı da kullanıp adres alın sistemden ve yollayın bence :) en azından ulaşanları gördükçe içiniz rahatlar ve hevesiniz kırılmaz.

      Sil