Mars'tan gelen görüntüler

- Nisan 26, 2017


Google'ın bugünkü doodle'ı dikkatimi çekti. Nasa'nın uzay aracı Cassini, Satürn'ün halkaları arasından 1.4 milyar kilometre uzaklıktaki Dünya'yı görüntülemiş. Eylül'de de Satürn atmosferinde kaybolup gidecekmiş.

Biraz böyle bakınınca, Mars'ta büyük kaşık bulundu diye bir habere denk geldim. Araştırdıkça başka fotoğraflar da çıktı. Nasa'nın kendi sitesine girdim, fotoğraf albümünde göremedim ama gelen video görüntülerinden kişiler kendisi seçerek yaymış bu fotoğrafları sanırım. Bazılarını ekliyorum:

Bir kaşık

Uçan bir kaşık :)

Mezar

Kadın

Tuğla duvar

Uzay savaşçıcı diyorlar, kanıt aşağıda :)
Hmm...

Tabut

Bunlar sadece bir kaçı, kafa buluyorlar herhalde diye düşündüm ben.

Siz ne düşünüyorsunuz?

Benzer Yayınlar

6 yorum

  1. Çok ilginç...Nasıl yorum yapayım bilemedim...

    YanıtlaSil
  2. Böyle fotoğraflar beni her zaman heyecanlandırmıştır. Her zaman gerçekliğine inanmak istedim, hala da öyle. Bir yaşam olması, mikrobiksel olarak olsa bile, düşük. Ama insan yine de, anlamsız bir şekilde heyecanlanıyor işte.
    Güzel bir paylaşımdı, efendim. Teşekkürler... Özellikle uzay savaşçısı ve uçan kaşık oldukça ilginç :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet beni de heyecanlandırıyor, güzel olabilirdi farklı varlıklarla tanışıp fikir alış verişi yapmak :))
      Uzay savaşçısını görünce yok artık dedim 😁
      Ben teşekkür ederim.

      Sil
  3. Kadını ve elinde silah tutan tavşanı görünce tırstım biraz.
    Korku filmi gibi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İster istemez ürküyor insan :)

      Sil