Katy Perry burada ne demek istemiş?

- Nisan 25, 2017


Katy Perry'nin son şarkısı Chained to the Rhythm'in sözlerini araştırırken bir siteye denk geldim: genius.com
Sözleri incelerken bazılarının link halinde olduğunu fark ettim. İmleç ile üzerine gelince parlayan kısımlara tıkladığınız zaman sağ tarafta açıklama kutusu çıkıyor. Ama tabi her şey İngilizce... Çok fazla bilmediğim kelimelerle açıklandığı için translate'a kopyalayıp öyle baktım ben de.

Mesela, şarkıda So comfortable, we're living in a bubble, bubble derken Obama'nın ana kaygısını yansıtıyormuş; Herkesin bizimle aynı görüşü paylaştığı kabarcıklarla yaşıyoruz. Kabarcıktan ayrılıp "birinin cildine tırmanıp etrafında dolaşana" kadar, diğer Amerikalıların sorunlarını bilmiyoruz şeklinde açıklanmış. Bu yorumları bizzat şarkıyı yazan kişiler de ekliyormuş. Yani gerçekten verilmek istenen mesajın ne olduğunu bu siteden öğrenebilirsiniz.

Chained to the rhythm şarkısının sözlerini incelemek isterseniz: https://genius.com/11315389

Benzer Yayınlar

2 yorum

  1. Ben de arada bu siteye uğruyorum. Şarkıların hikayelerini falan da paylaşıyorlar bazen.
    Çok eğlenceli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha önceden haberim yoktu ve böyle bir şeyin yapılması aklıma bile gelmemişti ama güzel fikirmiş :))

      Sil