Doğuş Mistik Chai

- Nisan 11, 2017


Çok beğendim. Süt ile içilmesi tavsiye olunur :)

İçerisinde siyah çay, tarçın, böğürtlen yaprakları, zencefil, vanilya aroması, hindiba kökü, karanfil, meyan kökü, kakule meyvesi ve karabiber var.

Şekerlisi de var, bizdeki sade. Üzerine tarçın serpilebilir. Salep yerine alternatif olabilir ama daha az yoğunlukta tabiki. Yine de kalori olarak bakınca diyet yapanlar için tercih edilebilir. Zaten bu çayı da diyet yapan biri tavsiye etti.

Su ile denemedim. Ben tatlı sever biri olduğum için şekerlisi daha güzel olur gibime geliyor.

Benzer Yayınlar

4 yorum

  1. Bir zamanlar ne kadar içerdim. Ben de sütlü seviyorum ama tarçın dökmemiştim hiç.
    Yazını okuyunca yine canım çekti:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bunu yeni sanıyordum, eski miymiş o kadar :)

      Sil
  2. Merak ettim tadını doğrusu... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deneyin beğenirsiniz sanıyorum :)

      Sil