Dogo'nun babetleri çok sert

- Nisan 26, 2017


Geçenlerde Markafoni indiriminden faydalanarak Dogo marka babet ve sneakers almıştım, bilenleriniz vardır. Sneajkers'ı giymedim henüz ama babeti bugün işe gelirken ilk defa giydim.

Öncelikle şunu söyleyeyim, bir kaç gündür sürekli uyuyasım var. Akşamları eve gidip yemekten sonra direk uyuyorum. Elimde değil, ayakta duramıyorum. Bu gece de 10 saate yakın uyuyunca galiba ayaklarım şişti biraz. İlk aldığımda denediğim babetin acaba bir küçük numarasını mı alsaydım diye düşünürken, bu sabah o babet ayağımı sıktı. Ama inat ettim giydim.

Sıkması sorun değil de, taş gibi sert bu ya... İnternetten bir iki yerde denk gelmiştim sert olduğunu söylüyorlardı ama abartıyorlar diye düşünmüştüm. Abartmıyorlarmış.

Gerçi bir yerde de, giydikçe zamanla düzeldiğini söylemişler ama bilemiyorum. Zamanla yumuşamasını beklemek yerine başka bir çözüm bulabilirsem uygulayabilirim.

Ekleme: Satmaya karar verdim. İlgilenenleri ModaCruz sayfama beklerim :) link: https://www.modacruz.com/cok-renkli-dogo-shoes-babet-ayakkabi_4230576

Benzer Yayınlar

4 yorum

  1. Yok düzelmiyor, denemeyle sabittir.
    Görüntü şahane ama maalesef rahatlıkta eksilerde :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ya... O zaman kutusuna koyup satılmasını bekleyeceğim, modocruz'a ekledim.

      Sil
  2. Hıhhh bu olmadi iste int kötü yanı 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternetten ayakkabı almak riskli ama ayakkabıcılarda sadece erkeklerin çalışması da bana itici geliyor :/

      Sil