Boğaz Turu

- Nisan 20, 2017


Dün boğaz turundaydık. Hiç planımızda yoktu aslında, bir anda hadi gidelim dedik ve Eminönü'ne iner inmez boğaz turu boğaz turu diye elinde broşürle müşteri çağıran birine gidip fiyat sorduk. 15 TL dedi. Turun yeri değişmiş o yüzden bizi servisle geminin olduğu yere götürdüler. Bir sürü turistle birlikte bindik gemiye.

Avrupa yakası okullar ve gece kulüpleri ile doluyken, Anadolu yakası daha yeşil ve daha sakindi.

Hiç bir yerde mola vermeden ikinci köprüde dönüş yapıp geri döndük. Bir yerde insek nefes alsak güzel olurdu.

Gemiye binerken bizden önce gelen grup üst kata yerleşmiş olduğu için önce dışarıda oturamadık. Alt kata inip içeride oturduk. Ama hareket ettikten bir süre sonra üst kattakiler de patır patır aşağıya inmeye başladı. Çünkü her ne kadar güneşli ve güzel bir hava varsa da rüzgar soğuk esiyordu.

Bu yüzden bazı fotoğraflarda camın gerisinden çektiğim belli oluyor maalesef, kadraja giren yansımadan dolayı.

Bundan sonrası sadece fotoğraf. Güzergaha göre sırayı bozmadan ekledim.





































Benzer Yayınlar

6 yorum

  1. Dün Eminönü'nde bir an benim de aklımdan bu tura katılmak geçti. Bak katılsaydım karşılaşırdık belki de kim bilir :)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel, sayenizde boğaz havası teneffüs ettim ve askerlik yıllarıma -1983, 84'lere- döndüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim, teşekkürler :)

      Sil