99 / 365

- Nisan 09, 2017


Temel fotoğrafçılık kursuna başladım. Güler yüzlü bir hocamız ve şimdilik güzel bir sınıfımız var. Gelen bayanların çoğu doğum fotoğrafçısı olmak istiyor. Ben hobi amaçlı gittiğimi söyledim ama fotoğrafçılığı meslek olarak yapmak eğlenceli olmalı.

---

Meditasyon yaptım YouTube'dan dinleyerek ve bazen izleyerek, sağ eli sırayla çakralara koyup olumlama yaptık alındaki üçüncü göz çakrasına gelince içimden bir hüzün dalgası geldi gözlerim doldu niyeyse. Sonra bazı parmaklarımdaki karıncalanma bazılarının soğuk olması ilginçti. Akşamları ayaklarımızı tuzlu suya koyup da yapabilirmişiz. Benim yaptığım metodun adı, kundalini meditasyon.
Ama namaz kılmak da meditasyon sayılır bence. Namaz kıldıktan sonra zihnin daha açık olması, içinden çıkamadığın durumların çözümünü çok kolay bulabilmek kesinlikle çakraların düzene girip bloke olmuş ​enerjinin serbest kalmasıyla alakalıdır diye düşünüyorum. Yani namaz kılmak da çakraları düzeltiyor olabilir.

---

Ümraniye'de Terzi Yahya diye biri varmış, Suriye'li. Çok temiz, güzel dikiyormuş ve çok da uygunmuş. Bir arkadaş tavsiye etti. Ben yine de çok güvenemedim denemek amaçlı bir etek diktirmeye giderken kumaşı astarı alıp, var olan eteğimi de götürdüm aynısından istiyorum diyerek. İki gün oldu(haftasonunu saymazsak), 3-4 güne biter demişti. Aradım daha bitmemiş, teslim aldığımda yorumumu buraya yazabilirim.

Benzer Yayınlar

0 yorum