96 / 365

- Nisan 06, 2017


Bugün acı biber turşusuna sardım. Yedikçe yiyesim geldi, midemde hafif yanma başlayınca bıraktım.

En son yıllar önce gripken, al bunu ye burnun açılır rahatlarsın diyip vermişlerdi ince olanından. Salya, sümük, gözyaşı içinde boğulacaktım neredeyse. Evet burnumu açmıştı ama felaket​ acıydı, çok pişman olmuştum. O günden beri bir daha ağzıma sürmemiştim.
Bugün markette görünce canım çekti, aldım. Ne yemek ne su, sadece acı biber turşusu yiyesim var. Midem dayansa hala yerim, nasıl bir şey bu ya.

Benzer Yayınlar

9 yorum

  1. Bende çok severim acı biber turşusu gerçekten yedikce yiyesi geliyor 😁 patlıcan turşusu da çok severim annem çok güzel turşu kurar 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çekirdek çitlemek gibi bir nevi 😁 anneciğinin ellerine sağlık 😘

      Sil
    2. Bu arada patlıcan turşusu hiç yemedim, merak ettim sen söyleyince :)

      Sil
  2. Acı bıber tursusu denılınce akan sular durur 😊

    YanıtlaSil
  3. Zayıflamak için de iyi diyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet öyleymiş :) midesi hassas olanlar fazla yememeliymiş ama.

      Sil
  4. Tatlıdan ziyade acı şeyleri daha çok severim ben :) Afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de tam tersi, tatlıcıyım aslında :) çok teşekkürler.

      Sil