94 / 365

- Nisan 04, 2017


"Kişilik bozuklukları aşırı bir mutsuzluk getiren, kendi kendini yıkıcı hayat boyu süren örüntülerdir." diyorlar. Dünyadaki cehennem yani, Allah muzdarip olan herkesi kurtarsın bu durumdan.

---

Çok soğuktu bugün, 7 dereceymiş sanırım. Ah bu havalar...

---

Yoğurt ve karbonat maskesi yaptım, fazla bekleyemedim cildim çok hassas olduğu için kaşınma ve kızarıklık oldu hemen yıkadım. Ama çok iyi geldi. Ara ara uygularım artık.

---

İki kitabı birlikte/dönüşümlü okuduğumu söylemiştim ya hani, o sayı 4e çıktı. Son bir haftadır kitap okumayla bozdum kafayı, okudukça okuyasım geliyor.

---

Rüyamda çok görüşmediğim bir arkadaşımı gördüm ve bugün o arkadaşım bana mesaj attı.
Bunu çok yaşıyorum. Ne zaman yatağımın baş ucunun yerini değiştirsem o gün ile ilgili bir mesaj alıyorum rüyamda. Bunu çok deneyimledim, genelde rüyamda gördüğüm kişiler o gün iletişimde olacağım kişiler oluyor.
Uzun zamandır görüşmediğim biri ile konuştuğumu görüyorum mesela ve o gün o kişinin beni arayası geliyor, öylesine arıyor özellikle bir şey söylemek için değil. Acaba ben rüyamda gördüğüm için o kişiye beni hatırlaması için bir enerji gönderiyor olabilir miyim? Enerjiye inanıyorum. Ama başımı koyduğum yönü değiştirince gördüğüm rüyalar bazen kişiler haricinde, hayatımla alakalı mesajlar da veriyor.
Bu şekilde, bir arkadaşımın biriyle görüştüğünü bile bilmezken hayatında birinin olduğunu ve kimliğini ona verdiğini görmüştüm. Sorduğumda evet biri var ama emin değilim falan demişti, sonra evlendiler.
Başka bir arkadaşımın da sevgilisi olduğunu görmüştüm, bir gün muhabbet içinde hayırlı olsun dediğimde şok olmuştu :))
Kendime hayrım yok mu, var aslında. Çıktığım kişiler ile ilgili iç sıkan rüyalar görmeme rağmen inatla devam edip acı çektiğim oldu. Ne kadar mesaj gönderilse de evrenden, insan kalbine söz geçiremiyor ki.
Mesela eskiden görüştüğüm birisi ile olan rüyamda, koca bir dalganın çıktığını ve ben şok olmuş halde dururken onun birden ortadan kaybolduğunu görmüştüm. O gün içerisinde, tek bir açıklama yapmadan terk etmişti beni, resmen kaçmıştı rüyamdaki gibi. Rüyamı söylemeye bile fırsatım olmamıştı. Ve rüyadamki gibi şok geçirmiştim.

Ona göre yani ayağınızı denk alın 😁hakkınızda her şeyi öğrenirim bir yastık değiştirmeye bakar haha 😁

Benzer Yayınlar

2 yorum

  1. Hissetsek de görsek de bazı şeyleri deneyimlememiz gerekiyor inadımız ondandır belki;) Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir musibet bin nasihatten iyidir derler, yaşamak gerekiyor demek ki bazı durumları :) teşekkürler

      Sil