92 / 365

- Nisan 02, 2017


Sabah instagramdan takip ettiğim "rotasızseyyah" adlı profili inceledim. Kitap da(Yol Hikayelerim) çıkarmış olduğunu farkedince hemen almak istedim ama okunmamış kitaplarım var diye, alınacak kitaplar listeme yazdım sadece.
Sonra aklıma geldi bir de babama sorayım dedim, meğer o zaten almış önceden. Çok şaşırdım ve sevindim. Şu an okuyorum, ayni zamanda Fİ bitti Çİ'ye de başladım. Yani iki kitap okuyorum, biri roman diğeri gezi hikâyeleri :)

---

"Farklı bir şeyler yapmam lazım!" düşüncesi yine beynimi kemirmeye başlayınca kendimi fotoğraf kursu ararken buldum. Fotolife Akademi kaliteli göründü, hemen arayıp temel fotoğrafçılık kursu için fiyat sordum. Websitede yeni sınıfın 2 Nisan'da yani bugün açıldığı, bir sonraki sınıfın da 10 Mayıs'ta açılacağı yazıyordu. Görüştüğüm kadın, bir önceki sınıfın dersi bir hafta aksadığı için yeni sınıfın da haftaya açılacağını söyledi. Yani 9 Nisan'a ertelenmiş. Ve şu an %50 indirim varmış, normalde 1100 mü 1200 mü ne olan fiyat 550 TL olmuş. Bunların hepsini kendim için işaret olarak kabul edip hemen kayıt yaptırmak istedim. Eft ile ödeme yapabilirsiniz dedi ama tatil günü olduğu için yapamadım, yarın merkeze geleceğimi söyledim.
5 hafta, haftada bir günmüş dersler. Ve günde iki saat. Saati 51 liraya denk geliyor yani. Bu bile iyi bir sayıyken 1200 lira veren var mıdır ya? Neden olmasın, vardır herhalde. İnşallah benim için fotoğrafçılığa güzel bir başlangıç olur. Bakalım...

Benzer Yayınlar

0 yorum