91 / 365

- Nisan 01, 2017


Birden aklıma geldi, ben beş ya da altı ay önce Fi kitabına başlamıştım ama sonra ne olduysa yarım bırakmıştım. Çok beğenmiştim aslında.
Dizisinin başladığını öğrenince hemen bulup okumaya devam etmeye karar verdim.

Baya da okumuşum, yarısını geçmiş. Birkaç sayfa geriden başladım ki iyice hatırlayayım. Bütün günüm, yani aslında öğlenden sonram okumakla geçti. Bitmedi daha ama bu akşam biter.

Bu arada dizi, televizyon kanallarında olmayacakmış. İnternette puhutv'den izlenecekmiş.
Gidişat, televizyonların da radyo ve ev telefonları gibi maziye karışacağını gösteriyor...
İlerde, eski fotoğraflara bakarken televizyon görünce ne hissedeceğiz acaba?

---

Dün gece neler olmuş öyle, Ülker'in reklamını ve insanların tepkisini bugün gördüm. O nasıl bir reklam, korku dolu. Hiç de mutlulukla alakası yok. İçinde hiç bir ürün de geçmemiş. Saçma sapan ve bariz mesajlarla dolu. Twitter'da aklamaya çalışmışlar kendilerini ama çırpındıkça komik olmuşlar.

Benzer Yayınlar

2 yorum

  1. fi kitabına başlamış sıkılıp bırakmıştım, dizisi nasıl ki acaba :) ülker görmedim bakayım bi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de merak ediyorum diziyi, benim ilgimi çekti kitap.baya takıntılı başkahramanı var. ülker şuan kendini bir nebze akladı gibi

      Sil