120 / 365

- Nisan 30, 2017


Kıştan yaza çok keskin bir geçiş yaptık, adapte olamadım. Fener görmüş tavşan gibi, sadece yatıyorum.

O kadar üşengecim ki, üşendiğim şeyleri unutmamak için not almaya bile üşeniyorum.

Dün yaptığım resin denemesinin sonucu fotoğrafta. Yine buğulu oldu... Silikon buz kalıbı kullanıyorum. AliExpress'ten çok heveslenerek almıştım küreler yapıcam diye ama bir türlü şeffaf olmuyorlar.
Silikon ile resin arasına poşet koyarsam belki etkilenmez ve şeffaf olur diye kürenin yarısını normal yarısını da poşetli denedim. Ayrıca bu sefer 5dakika boyunca karıştırıp 2dakika beklettim işin sırrı burada olabilir diye. Sonuç olarak poşetsiz kısmı yine bulanık oldu, poşet kullandığım kısım ise sanki biraz şeffaf ama poşetin şeklini aldığı için çok pürüzlü. Deniz anasına benzedi, değişik oldu. Bu arada sarı çiçekte bir bozulma olmadı ama yeşil olarak görünen çiçek aslında pembe bir yoncaydı. Resine koyduğum anda maviye dönmeye başladı, sonra da tamamen yeşil oldu. Demek ki bazı canlı çiçekler renk değiştiriyorlar, onları kurutarak koymak gerekiyor olabilir.
Bir dahaki denememde kalıbı hafif yağlamayı düşünüyorum. Ama elimde resin kalmadı, yani diğer adıyla 100 kat vernik almam lazım.

Bonus fotoğraf :)




Benzer Yayınlar

6 yorum

  1. Gende güzel olmuş​ ellerine sağlık canım benim 😊 mübarek havalar birden ısındı ama yaz güzel 😁😊sevgiler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım adaşım :) evet yaz çok güzel, çok şükür ulaştık yaza :))

      Sil
  2. Ya çiçekleri saklamak için gayet hoş ve şık duruyor, almak istedim bende, sende gördükten sonra :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de öyle, çok güzel duruyor. Çok pahalı bir sey değil, ben 16 tlye aldım diye hatırlıyorum. Sen de bir hobi marketten al ve dene bence, çok eğlenceli :))

      Sil
  3. Çok farklı ve hoş görünüyor.Ellerine sağlık ;)

    YanıtlaSil