119 / 365

- Nisan 29, 2017


D vitamini eksikliğim varmış, sonbahar ve kış aylarını bu derece dipte geçirmemin nedeni buymuş.

---

Hava çok sıcaktı bugün. Çok güzeldi.

---

Bir resin denemesi yaptım. Küçük canlı çiçekleri ölümsüzleştirmeye çalıştım. Instagram'dan bir arkadaşın bana gönderdiği, burda da paylaştığım yüzük gibi. Bakalım sonuç ne olacak.

---

YouTube'da Ellie and Jared diye bir kanal var, her gün yaklaşık 15 dakikalık bir video ekliyorlar. İki çocukları ve köpekleri var. Bir kaç gündür arada bakıyorum, bugün ilk videolarına kadar indim. Ne müthiş bir şey, her yaşadıkları şeyi kaydetmişler. Hamilelik haberi, çocuğun doğumu, günbegün büyüyüşü vs... Bir de ailece birbirlerine gidip geldikleri bir aile var, o kanalın ismi de Daily Bumps. Aynı şekilde bu küçük aile de her gün yeni video ekliyor. Bunların da iki küçük çocuğu var ve aşırı tatlılar! Köpekleri ve tavukları da var. Hatta şu sıralar tavuklardan biri kuluçkada kalmaya karar vermiş. Civciv bekliyorlar :))
Bu iki kanal bu aralar en güzel kafa dağıtma aktivitem oldu diyebilirim.
Düzgün bir İngilizceyle, tane tane konuşuyorlar. O yüzden sırf dili geliştirmek için bile bakılabilir.

Benzer Yayınlar

4 yorum

  1. Ne kadar güzelmiş tüm güzel anlarını paylaşıyorlar ..Sevgiler canım benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canim çok da enerjikler, hoşuma gitti benim de :)

      Sil
  2. D vitamini noksanlığı için ne önerdiler? Güneşli günlerdeyiz. Ve sanırım faydası olacak. Hepimize :) Çünkü şu güne dek neredeyse Ankara güneşsiz ve pusluydu. İzmir ve İstanbul'dan daha yüksek nem oranına sahipti...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Solgar'ın d vitaminini aldım. Hiç bir zararı yokmuş d vitamininin, fazlası vücutta depolanmiyormus. Yazın günde 1 kapsül, kışın 2 kapsül olarak devam edicem. Eğer d vitamini eksikliğiniz olduğunu düşünüyorsanız alın bence de. Fiyatı da 39 tlydi.
      Faydası olur umarım.

      Sil