118 / 365

- Nisan 28, 2017


Ya ben bu 365 gün serisini yazarken fotoğraf üzerine sayıları yazmaktan vazgeçmiştim ama, bugün g+'ta eski gönderilerime bakınca sayı yazılı fotoğraf koymanın daha farklı ve güzel göründüğünü düşündüm ve öyle devam etmeye karar verdim.

Bundan sonra yine fotoğraflarda 365 günün hangi gününde olduğumu yazıyor olacağım.

---

Çiğdem abla sağolsun, kedi delisi olduğundan beri çok şey öğrendik sayesinde :)) sokak kedilerinin her birinin ayrı bir cinsi, adı varmış. Ve hepsinin karakterleri de farklıymış. Bir kaçını(3) ekleyeyim buraya :)
Şu an kendisi Çanakkale yolcusu, iyi yolculuklar dileklerimizi gönderip kediciklere dönelim.

Smokin kedi:


Sarman:

Bombay kedi:

Ben bu bombayları seviyorum yaa, namıdiğer karakedi :) gözler ön planda olduğu için galiba, çok cool görünüyorlar bence.

---

Bunların dışında, bugün hava süperdi. Vallahi kendime gelmeye başladım, sonbahar-kış ayları ve bir türlü gelmeyen sıcaklar beni ciddi anlamda bunalıma sokuyor. Şimdiden bir dahaki kış için stres yaşamaya başladım. Bir kaç yıl, ekvatora yakın bir yerde yaşasam acaba buradaki sonbahar ve kış aylarını özler miyim? Sanmıyorum.

Benzer Yayınlar

4 yorum

  1. Üzerinde sayıların yazılı olduğu fotoğrafların daha havalı olduğu konusunda seninle hemfikirim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman böyle devam, teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Merhaba! :)

    Görsellerin üzerine yolun neresinde olunduğunu belli eden işaretlerin konması bence de iyi fikir. Böylece takip ederken diğer bloglardan farkı olur ve bir serinin bir noktasında olduğumuzu daha kolay hatırlarız :)

    Güzel günler dilerim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşüncenizi paylaştığınız için teşekkür ederim :) iyi günler.

      Sil