117 / 365

- Nisan 27, 2017


Arkadaşla, Üsküdar'daki Hafız Mustafa'daydık bugün. Ortam güzel. Müzikler güzel ama çay 4,5₺ 😁
Pasta istedik koca pastanın dörtte birini getirdiler :) lezzetliydi ama bitiremedik çok büyük olduğu için.

---

Bugün hava sıcaktı. Çok şükür yaza doğru gidiyoruz. Gerçi fazla sıcak olunca da nefes alınmıyor ama şikayet etmek için daha erken.

---

İşyerinde bir adam var, ne zaman göz göze gelsek göz kırpıyor. Ve ne zaman baksam göz göze geliyoruz. O kadar itici geliyor ki göz kırpması, hemen uzaklaşıyorum oradan. Yani bakışlarımla hayırdır ne oluyo bile diyemiyorum o kadar uyuz oluyorum. Sinirden, aklıma geldikçe gülüyorum artık.
Muhabbetimiz de yok ki o kadar. Ne cesaret bu anlamadım. Ya çakıcam bir tane ya da dalga geçip laf sokup gidicem bu gidişle bir şeyler olacak ama hayırlısı.

Benzer Yayınlar

6 yorum

  1. Evet İstanbul Yavaş yavaş ısınıyor Çok şükür :)Bazı yerlerde desende Çay pahalı oluyor bende birinde eski elektrik santrali müzesi var Enerji Müzesi orada bir çay içmiştik arkadaşımla içime oturdu çayın fiyatını duyunca 10 tl yidi :) Şimdi ne kadar olmuştur Allah bilir :) Beni de Çağır bende bir kafa atarım :) Göz kırpan uyuza

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 10 tl mi yok artık 😱 altı üstü bir cay demliyorsun nedir yani...
      Tamam adaşım çağırırm birlikte dalarız 😁 adaş dayanışması 😘😄

      Sil
    2. Her zaman adaşım canım benim 😘😀😊 sorma o çay halen içime dert olur 😊😀

      Sil
    3. Dert olmaz olur mu, neyse ders olsun bir yere gitmeden önce cay kac liraymis bakalım :))
      Canım benim 😘

      Sil
  2. Şu göz kırpan sorunlu için bende şuan sinirlenmedim değil! :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sinirlenmemek elde değil, hadi göz kırptın bari yanlış anlaşılmasın diye naber falan dersin ama onu da yapmıyor sessiz sessiz göz kırpıyor. Artık muhatap olmak zorunda kalsam bile adamın suratına bakmamaya karar verdim ;)

      Sil