116 / 365

- Nisan 26, 2017


Sıkıcı, yoğun bir gündü.
Garip hissediyorum. Durgunum, herkes durgun sanki. Bir yorgunluk, ağırlık çökmüş üzerimize.

Bir de bu aralar herkesin cildine bir şeyler oluyor sanki, bir sivilcelenme alerjik reaksiyonlar başladı. Hayırdır inşallah.

Instagram'da bir ablayla yazışıyorduk bir ara, canlı çiçek resinleme ile ilgili. Ben de deniyordum olmuyordu, o daha yeni başlayacaktı. Sonra işte hayat şartları nedeni ile üzerinde daha fazla duramadım ama o araştırmaya devam etmiş hatta satışa bile başlamış. Nasıl gidiyor diye sorduğumda bana hediye vermek istediğini söyledi. Yok desem de ısrarı üzerine kabul ettim. Bugün kargo ile geldi fotoğrafta gördüğünüz cicilerim :) çok güzeller...

Benzer Yayınlar

4 yorum

  1. Sorma bende uçuk atı ya artık çekerim bir haftada ancak geçer 😊😁 cicilerin çok güzelmiş 😊 sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçmiş olsun canım, sarımsak iyi geliyor diyorlar.
      teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Güle güle kullan canım. Hediyelerin emek işleri, nefis. Yapanın ellerine, emeğine sağlık. O yorgunluk bizde de var kızım. Vücut atıyor, ya sivilce ya allerjik reaksiyonlar vs. Sevgilerimle Özlem'ciğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ablacım ben de çok beğendim, çok teşekkür ederim. Mevsim geçişinden dolayı böyle galiba :) Sevgiler ve saygılar bizden :)

      Sil