115 / 365

- Nisan 25, 2017


Güneş yüzünü gösterdi, genel olarak insanlar pozitifti o yüzden bugün.

Yolda bir teyze, birine yol sordu ve o kişi de el kol hareketleri ile tarif etti. Sonra beni görünce kızım Allah gönderdi seni bana, Allah işini rasgetirsin yarım saattir yürüyorum diyerek yanıma yaklaştı. Kendimi bir an gerçekten ruhani bir varlık gibi, Allah tarafından gönderilmiş melek gibi hissettim. Etrafıma ışık da yayıyor muyum diye kendime bakacaktım ki, dur hemen gaza gelme dedi iç sesim.
Önce yol soracak diye bekledim, ama konuya girmeyip Allah gönderdi falan deyince yardım mı isteyecek acaba dilenci falan mı diye bir tedirgin oldum. Güvenemiyorum çünkü yoldan çevirip yardım isteyenlere. Neyse ki sonra bana da yol sordu. Diğer sorduğu kişi doğru yeri göstermişti aslında ama yine de dediği yere kadar götürdüm, yolumun üstüydü. Tam vardık dediği yere, yok burası değil falan dedi ama benim bildiğim yer burası, başka yok dedim ve işime döndüm. Sonra naptı bilmiyorum.

Benzer Yayınlar

2 yorum