111 / 365

- Nisan 21, 2017


Pazar günü yağmur ve kar var diyorlar. Yok artık... 🙄
Bu arada dün de dolu yağmıştı.

Farkettiniz mi bilmiyorum ama artık fotoğraflara sayı yazmıyorum, sadece başlığa yazıyorum ve fotoğrafları da kendi çektiğim fotoğraflar arasından seçiyorum. Bu değişir mi bilmem ama şimdilik böyle işte...

İnatla başa çıkmak istemediğimiz şeyler oluyor bazen. Allah bir imtihan veriyor ve onunla başa çıkmak için biraz daha olgun davranmak, düşünmek gerekiyor ama biz içimizdeki sorumsuz çocuğu bırakamıyoruz. İstemeyerek de olsa, şımarık çocuk hallerini, el bebek gül bebek olmayı biraz rafa kaldırıp olgun davranmayı benimseyince hayatın vermek istediği dersleri görmeye başlıyoruz. Ne kadar büyük haksızlık, ne büyük zorluk dediğimiz şeyler aslında bize başka çiçekli yollar açıyor. Bizim, neden bu yoldaki çiçekler pembe değil diye ayağımızı yere vurup ağlamak yerine yeni keşiflere açık ve cesaretli olmamız lazımmış. Ve bir de etraftaki seslere kulak tıkayabilmemiz, hemen gaza gelmememiz, kimsenin elinde oyuncak olmamamız da lazımmış...

Benzer Yayınlar

8 yorum

  1. Kendi çektiğiniz kareleri görmekten mutluluk duyarız :)

    YanıtlaSil
  2. Havalar... Onlar da isyanda sanki, baharı benimseyemedi bir türlü kızım :) İstanbulda'sın herhalde, ben de izledim o doluyu. Kar yağacakmış. Aklıma ne geldi biliyor musun Özlem? Tam kırk sene önce rahmetli oğlun 23.Nisan.1978 de doğmuştu. Çanakkaledeydik ve kar yağmıştı. Kızım sekiz yaşındaydı. Kardeşi doğduğu için törenlere katılamadı, ağlarken bir yandan da gülümsüyor bana"Anneciğim olsun, bugün kardeşim doğdu, gelecek sene giderim ne yapayım diyordu ama gözlerinden yaşlar süzülüyordu.
    Geçmişin tekrarı gibi, hava aynı. Kalemine sağlık kızım. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece ablacığım öncelikle hoş geldin :)
      Yazdığın anıyı okuyunca hüzünlendim... Nur içinde yatsın oğlunuz, daha o yaşta bile ne kadar olgun bir kızınız varmış maşallah.
      Demek ki 23 Nisan'da bile kar yağması yeni olan bir şey değilmiş. Bakalım bu sefer de 1978deki gibi olacak mı...
      Bu arada evet İstanbul'dayım, siz de doluyu izlediğinize göre buradasınız:) Yorum için teşekkür ederim. Güzel günler dilerim :)

      Sil
    2. Sağ ol yavrum. Bir gün belki blog yazarları buluşur tanışırız, kim bilir?

      Sil
    3. Belki de :) kısmet ablacım...

      Sil