107 / 365

- Nisan 17, 2017


Mecbur kalmadıkça tartışmalardan kaçıyorum, hiç sevmem ağız dalaşını.
Böyle durumlarda haklıysam bile uzatmak istemiyorum, susuyorum.
Bugün böyle bir durumla karşı karşıya geldim, hiç beklemediğim biriyle. Tartışmadım, ama biraz kırıldım çünkü beklemiyordum.
Bir kişi ile bir şey konuşacaksa insan, bunu herkesin içinde yüksek sesle konuşarak yapmamalı. Eğer böyle yapıyorsa niyeti anlaşmaya varmak değildir bence.

---

Markafoni'den aldığım Dogo ayakkabılarım gelmiş ama annem evde olmadığı için kurye kağıt bırakıp geri gitmiş. İşten çıkınca şubeye gidip kendim aldım. Buraya eklediklerimi almadım, topuklu değiller yani. Çoğul kullanıyorum çünkü iki tane.

En iyisi fotoğraflarını ekleyeyim açıklamak yerine :)



Not: Artık fotoğrafların üzerine sayı yazmakla uğraşmamaya karar verdim. Kocaman kocaman sayıların altında kamufle olmuş fotoğrafları siz de tam haliyle görmek isterdiniz zaten değil mi? :)

Benzer Yayınlar

4 yorum

  1. Yeşile özellikle bayıldim adasm.Ayak num 38 mi 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok adaşcım 37, ben de çok beğendim onu favori ayakkabım olmaya aday :D

      Sil
    2. Ooo çüçükmüş o zaman :) ben 38 imde haha koca ayak 😀 bencede rengine uyumlu badin pantolonun oldugu sürece çıkarma ayagndan tamammi bütünleşsin corap olsun zamanla oooi 😀

      Sil