102 / 365

- Nisan 12, 2017


Bayadır abur cubur yemeye ara vermiştim, bugün bu araya son verdim. Fark ettim ki, hazır kek, çikolata vs yiyince kısa süre sonra yine açlık hissediliyor. Sağlıklı beslenince, yemek yemek akla uzun bir süre gelmiyor.

Şu an işteyim. Akşamları eve yorgun argın gidince telefondan giriyor olsam bile, fotoğraf bul, düzenle, üzerine sayı yaz, bloga ekle, bir şeyler yaz bazen çok zor geliyor. Bugün biraz erken yazayım dedim o yüzden.

Akşam terziye gidip eteğimi alacağım inşallah bittiyse tabi.

Benzer Yayınlar

8 yorum

  1. Görsel çok güzel yalnızz *-*

    YanıtlaSil
  2. bende bu aralar fazla yiyorum abur cubur bir durmam gerek :) Bu arada Allah kolaylıklar versin ..Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok zararlılar ama yaa, tamamen kesemesek de azaltalım en azından :) Teşekkürler

      Sil
  3. Yaaa lütfen ama... Ben sıkı bir diyete başlamışken bu fotoğrafla hiç hoşlamadım gideyim de actia yoğurdumu yieyim :) :D

    Bu arada Takipteyim seni de bloglarıma beklerim...

    makyajbox.blogspot.com ve berilcimcime.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy kusura bakmayın o zaman, activia da çok güzeldir çok lezzetlidir çikolata da neymiş ki onun yanında :))
      hoşgeldiniz, tabi hemen geliyorum ;)

      Sil
  4. Ben abur cubur almam. Çünkü alırsam yiyeceğimi biliyorum ve bu bana kilo olarak geri dönecek :) En çok gofretleri seviyorum.

    YanıtlaSil