100 / 365

- Nisan 10, 2017


Stres çarkı diye bir şey çıkarmışlar, kırtasiyelerde satılıyor. Minicik bir mekanizma, parmağında tutup çeviriyorsun 20 tl. Nasıl popüler oldu bu nasıl bir pazarlama başarısıdır anlamadım. Beş lira anca veririm ben buna ama küçük kardeşim ille de alıcam diye tutturdu. Sınıfta herkeste varmış. Aldı, elinde çevirip duruyor.

Bir ara da denge bileklikleri çıkmıştı. Maddi durumu iyi olanlar daha pahalı olanları alıyordu falan.

Bunlar iyi şeyler değil. Bu kadar kontrol edilmeyelim.

Bu arada üç basamaklı sayılara geçtim. Bitecek mi bu 365 ne zaman bitecek ya :) 1 yıl hiç bu kadar uzun gelmemişti 😁

Benzer Yayınlar

4 yorum

  1. Merhaba! :)

    Birkaç kez böyle sanal günlükler tamamlamış biri olarak söyleyebilirim ki o 365'ler bitiyor; hatta denk gelirse 366 bile bitebilir :) Kolaylıklar :)

    Güzel günler dilerim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle mi dersiniz :) bakalım bitireceğim inşallah yarım bırakmak istemem. Siz de sanal günlük tuttuğunuzu söyleyince gelip blogunuzda aradım ama bulamadım, sildiniz mi?

      Sil
    2. Blog içeriğinde aya özgü bir günce var; ama yıl bazlı günlük notları başka bir sanal ortamda tutuyorum :) İyi günler :)

      Sil
    3. Hmm anladım. Teşekkürler ;)

      Sil