Valide-i Atik Cami ve Kırgın Çiçekler dizi seti Mesude öldü mü?

- Mart 23, 2017


Dün, Üsküdar Valide-i Atik Camisini görmeye gittik ama maalesef içeri giremedik. Çünkü çekim vardı. 

Kırgın Çiçekler dizisinin cenaze namazı çekimi varmış.



O yüzden camiyi tam olarak gezmeyi ve içerisine girmeyi başka bir zamana bırakmak zorunda kaldık, kenarda oturup biraz çekimleri izledik.

İzlediğim bir dizi değil, fragmanlarını bile gördüğümde tüylerim diken diken olur, dayanamam. İzlemeyi bu yüzden hiç düşünmedim. Ama meğer ne çok izleyeni varmış çektiğim fotoğrafları ve videoyu instagram hesabıma eklediğimde fark ettim.

O cenaze namazı sonrası ve kızın tabutun peşinden "annemi götürmeyin" çığlıkları ile dövünmesi tekrar tekrar çekildi. Oyunculuk zor iş gerçekten.

Kırgın Çiçekler dizi setinde çektiğim video :



Instagrama ekledim ve akşam bir çok farklı hesapta paylaşılmaya başlandığını gördüm bu videonun.

Genellikle Arapça hesaplarda paylaşılmış. 

Birlikte gittiğimiz arkadaş da instagramda benim çektiğim bu videoya denk gelmiş, bana mesaj atıp "özlem bak senin çektiğin video" dediğinde ben fanlardan gelen diğer özel mesajlarla boğuşuyordum :))

Meğer ne önemli bir sahneye denk gelmişiz de haberimiz yokmuş. Çok şaşkın ve gülerek geçirdiğim bir akşam oldu, her ne kadar Kırgın Çiçekler dizisi fanları acı bir haber alıp bunun şokunu yaşıyor olsa da...

Diziyi izlemiyorum, hayranı değilim, tanımıyorum desem de inatla soranlar oldu: bağıran eylül mü, ölen mesude mi, bilmem kim de orada mıydı vs diye. Bir de "hayır ölemez" diye üstüme yürüyenler var, onlara da "ölüm Allah'ın emri" demek vardı ama neyse :P

200 yaşını merak eden David Rockefeller bile tüm iç organlarını yenileyip durmasına rağmen ölmüş, o mu ölmeyecek :))

Setten fotoğraflar:

Not: Fotoğrafların hepsi bana ait değil, arkadaşımın çektikleri de var.















Ve instagramda paylaşılanlardan bazıları:
Ne göz varmış maşallah :)


:))




Eklediğim tüm fotoğrafları birleştirmiş

Bu kardeşimiz de instastory'sinde paylaşıp bana vurgu yapmış sağ olsun :)


Kırgın Çiçekler'in gerçek hesabında, fragmanın altında baya kulaklarım çınlatıldı. Bu da etiketlendiğim bir yorum.
İşte böyle. Şöhret basamaklarını hızla çıkarken ben, nasıl fenomen oldum diye yazarım yakında :P :D

Hayat işte, monotonluğun içinde ufak bir nüansa denk gelirsin ve gülmene sebep olur :)

Dün böyleydi. Camiyi pek gezemesek de, çok beğendik. Geri dönerken huzurlu hissediyorduk. Tekrar gelelim, iyi ki geldik dedik.

Akşam da bu hareketlilik oldu. Güzel ve değişik bir anı oldu.

Benzer Yayınlar

10 yorum

  1. evet bazen böyle şeyler hayatımıza değişiklik katabiliyor eğlencelide olabiliyor streslide:)) çünkü fanlar bazen gerçekten abartabiliyor :) iyi gezmeler size:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :) fanlar acayip gerçekten :))

      Sil
  2. ha haaa bütün medyayı atlattın yaniii :)

    YanıtlaSil
  3. Bir imza alabilirmiyimmm 😃 artık kimseyi takipde etmezsin sen haha 😃 ya ii etmisin tabi bak insanlar ne kadar da merak ediyomus ellerin dert görmesin canim devamini bekliyoruz 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha :D aynen ya, bileydim daha çok çekerdim :P

      Sil
  4. Senin için sıradan olan başkaları için heyecanın doruğu olabiliyor ☺Enteresan olmuş ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle, hala şaşkınım :D teşekkürler yorum için

      Sil
  5. Rastladığım hiç bir çekimde spoiler anına denk gelmemiştim.İzlemesen de çok iyi yere denk gelmişsin :') -Öhö ben de pek izlemedim gerçi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle olmuş, ben de paylaşınca farkettim :)) ama hâlâ hiç izlemedim :D

      Sil