Tükenenler #8 : Loreal Paris Makyaj Temizleme Suyu

- Mart 23, 2017



Loreal paris micellar canlandırıcı makyaj temizleme suyu'nun, Garnier makyaj temizleme suyu ile pek bir farkını görmedim ben.
Aynı etkiyi verdi, aynı derecede temizledi.

Loreal Paris'i kullanırken gözlerime Garnier'ın çift etkili göz makyajı temizleme suyunu kullandım. Gözlerimi tam temizleyeceğine güvenemedim çünkü Loreal Paris'in. Ama klasik Garnier makyaj temizleme suyunu kullanırken gözlerimi de onunla siliyorum bazen, Garnier'ınki Loreal'den daha iyi temizliyor gibi geldi.

Yine de göz makyajınızı temizlerken, çift fazlı bir makyaj temizleme ürünü kullanmanızı tavsiye ederim. Makyajınızı temizledikten sonra, disk pamukta bir iki tane kirpik kaldığını görmek istemeyiz. O yüzden risk almaya gerek yok bence.

Göz makyajınızı temizlerken Garnier çift etkili göz makyaj temizleyicisi ya da Garnier çift fazlı argan yağlı makyaj temizleyicisini kullanmanızın daha iyi bir seçim olacağını düşünüyorum. Ben de bu şekilde kullanmaya gayret ediyorum. Diğerlerini kullanmadığım için deneyip sorun yaşamadığım bu ürünleri tavsiye ettim. Daha iyi göz makyajı temizleyicileri de olabilir tabi ki.

Şimdiye kadar kullandığım makyaj temizleme suları içinde en etkili bulduğum, Garnier'ın Argan yağlı çift fazlı makyaj temizleme suyu oldu. Ama yağlı bir his bırakıyor. Garnier çift etkili göz makyaj temizleyicisi (mor olan) de iyi temizliyor ama kokusunu beğenmedim. Elimdekini bitirmek için kullanıyorum ama sırf kokusundan dolayı bazen Garnier micellar makyaj temizleme suyunu göz makyajımı temizlemek için de kullanıyorum. Bu arada, Garnier çift fazlı argan yağlı makyaj temizleyicisinin kokusu kötü değil.

Loreal Paris yerine Garnier makyaj temizleme suyunu (klasik pembe kapaklı) almak daha mantıklı geliyor bana. Gramajlar farklı, Garnier daha büyük ama fiyatlar hemen hemen aynı diye hatırlıyorum. İndirim zamanlarında almakta fayda var :) Anneler gününü bekleyebiliriz mesela, kesin indirim yapılır yine o gün.

Benzer Yayınlar

2 yorum

  1. indirim zamanında bakılabilir bu ürüne :)

    YanıtlaSil
  2. Evet, ben de indirimden almıştım :)

    YanıtlaSil