Nazar, aura ve çakra hakkında

- Mart 29, 2017


Nazardan korunmak için o kadar çok şey yazıyor ki internette. Dualar, hadisler, tütsüler vs... İnsan, alıntılarla uzadıkça uzamış yazılar içinde nereye bakacağını şaşırıp beziyor.

Kısaca şunu bilmemiz gerekiyor ki, nazar en fazla enerjisi düşük, endişeli, alıngan, mutsuz insanları buluyor. Halk deyişiyle yıldızı düşük olan insanlar, çok zayıf bir auraya sahip oldukları için gelen negatif enerjilere iyi bir kalkan oluşturamıyorlar.

Bunun için doğal taşlardan yardım alabileceğimiz söylenmiş bazı makalelerde. Mesela Ametist. Ne kadar etkili olur bilmiyorum, denemedim. Sürekli topraklanması gerekiyormuş kullanırken. İlgilenenler araştırabilir. Ben normal enerjimizin nazar karşısında nasıl etkili olduğundan bahsedeceğim.

Neşeli ve enerjik insanlar, yaydıkları güzel enerji ile nazar enerjisinden hem kendilerini hem de yanlarında bulunan kişileri korumuş olurlar. Çünkü enerjileri, çevrelerindekilere de yayılacak kadar yüksektir. Auraları güçlü olduğu için, kendilerini koruma altına almıştırlar. Auraları görebilen kişiler, bu insanların bedenini saran auranın daha kalın ve canlı renkte olduğunu söylerler.

Ama yıldızı düşük insanların auralarının daha ince bir halde ve soluk göründüğü söyleniyor.



Auramızı nasıl güçlendiririz?

Auramızın daha sağlıklı olması için çakralarımızı açmamız gerekiyor. Hangi çakramız daha iyi çalışıyorsa, auramızın rengi o renge daha yakın oluyor.

Çakra açma ile ilgili çok bilgim olmadığı için ahkam kesmeyeceğim. Ama hayat kalitemizin yükselmesi, enerjinin içimizde normal bir akışta seyretmesine bağlı. Bu da çakralar ile mümkün. Çakralardan bazıları düzgün çalışmazsa ya da çok fazla çalışırsa bu, içimizdeki enerjinin aksamasına ve akışın bozulmasına neden olur. Hayatımıza da yansır. Sürekli problemler üst üste geliyor dediğimiz şeyler belki de karşılaştığımız bir olay karşısında çalışması bozulan çakradan dolayı doğru enerjiyi içimize alamamaya başlamamızdan olabilir.

Meditasyon, yoga, reiki, bioenerji gibi yöntemler ile çakralarımızı dengeleyebiliriz. Olumlamalar yaparak enerjimizi arttırabiliriz. Mesela, nazarının değdiğini düşündüğümüz kişi ile aynı ortamdaysak üçüncü çakramızın olduğu yere (solar plexus) elimizi koyup derin nefes alarak 'Şu anda bana gelen ve hayrıma olmayan tüm enerjileri kesiyorum ve geri gönderiyorum' diyebiliriz.

Modumuz yüksek, enerjimiz neşemiz yerinde ve her şey her zaman yolunda olsun dileklerimle... :)

Benzer Yayınlar

4 yorum

  1. Faydalı ve guzel bır yazı olmus👍

    YanıtlaSil
  2. Nazarı,kötü bakışı çok çabuk çeken biriyim ne yazık ki... Son kısımda yazdığını,(nazarının değdiğini düşündüğümüz kişi ile aynı ortamdaysak üçüncü çakramızın olduğu yere elimizi koyup derin nefes alarak ''Şu anda bana gelen ve hayrıma olmayan tüm enerjileri kesiyorum ve geri gönderiyorum'' ) aklıma not ettim,inşallah onu deneyeceğim,teşekkürler güzel yazı için :)

    YanıtlaSil
  3. rica ederim faydalı olursa ne iyi :) malesef ben de çok çekiyorum nazarı negatif enerjiyi üstüme :(
    bu arada yazıda bir ufak güncelleme yaptım, üçüncü çakra aşağıdan yukarı doğru giderken üçüncü olan çakraymış yani solar plexus çakrası ;)

    YanıtlaSil