89 / 365

- Mart 30, 2017


Bugün kızkardeşle suşi yaptık. Yapımı, görüntüsü güzeldi ama yemesi konusunda olumlu bir şey yazamayacağım...
Aman Yarabbim o nasıl keskin bir koku nasıl keskin bir tat. Deniz kenarında kokuşmuş yosunları yiyormuşuz gibi.

İlkini bi şekilde yedim yuttum. Bir süre sonra tekrar denemek istedim. Bu arada soya sosuna batırıp yeniyor. Çiğnedikçe ağza yayılan dehşet yosun aroması beni benden aldı. Ama inat ettim onu da yedim. Millet nasıl yiyor hapur hupur ben niye yiyemicekmişim düşüncesi ikinciyi de nihayet yuttuktan sonra yok oldu.

Bari o kadar yaptık, belki merak edenler vardır diye apartmandakileri dolaştık. Bazısı sadece pirincini yedi. Bazısı hop diye ağza atınca geri çıkaramadı artık yedi. Bazısı alıp içeri götürdü sonra denemek üzere. Bazısı ise hiç yaklaşmadı bile. Sonuç olarak, memnun kalan yok. :))

---

Bugün kandil, öncelikle hepinizin kandili mübarek olsun. Kandilde herkes helva dağıtır biz suşi dağıttık 😁

Bir kandil mesajı geldi, bilmediğim numara. Kim bu ya diye okurken sonuna eklediği ismi okudum ama jeton biraz geç düştü. Neden geç düştü çünkü en son 10 sene önce konuştuğum ve orada kalan biriydi. Hafızamı zorlamam gerekti. Adını soyadını tam bir şekilde yazmış ama hangisi ya kim bu nerde tanıştık nerden kalmış numaram derken uniden bir arkadaş olduğunu hatırladım. Arkadaş da sayılmaz aslında, pek kanımın ısınmadığı, çok muhabbet kurmadığımız, soğuk biri. "Aa cok şaşırdım sende hala numaram var mı" dedim, "evet sen misin diye kontrol etmek istedim" dedi. Ne kontrolü yaaa ben yazmasam nasıl kontrol edecektin? Sanki adımı yazmış hal hatır sormuş da kontrol ediyormuş peh. Neyse sonra napiyosun çalışıyor musun dedi, evet çalışıyorum sen napiyosun dedim ses kesildi. Muhtemelen kendisi çalışmıyor. İşsizlik çok zor biliyorum. Eğer işsizse Allah yardımcısı olsun ama sorumun havada kalmasına sinir oldum. Bir de zaten erkeklerde, bir kız onla konuşuyorsa ona yazıyor anlayışı var uyuz oluyorum. O yüzden de tekrar yazmak istemedim bir şey. Sildim konuşmamızı, numarası yoktu zaten. Gerek yok zaten fi tarihinden insanlarla uğraşmaya. Gerekli olsaydılar fi tarihinde kalmazdılar.

Benzer Yayınlar

8 yorum

  1. Belki işi çıkmıştır suşi bulup tatmaya gitmistir odaaaaa dur sabret accık bir on yıl sonra yazar😁😁

    Sana da hayrli kandiller canm.Afiet olmamis o konuda bisi demiyim😃

    YanıtlaSil
  2. Haha belki de :p
    Saol canım 😘

    YanıtlaSil
  3. İnsanlar ne garip! Yıllar sonra yaz. Sorulanı havada bırak:) Suşiyle pek aram yok hele yosunlusuyla:) İyi kandiller sana da... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insanları anlamak zor ya. :) teşekkürler, suşiyle benim de aram yokmuş anladım :D

      Sil
  4. :)) suşi dağıtmak süpermiş:))
    Hiç tatmadım bugüne kadar kendim yapmayı denemem ama ehli elden tadına bakmak isterim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denemek isterseniz yosun yollayabilirim :D

      Sil