87 / 365

- Mart 28, 2017


Suşi yapmaya karar vermiştik son bir haftadır. Malzemeleri almak için bu akşam iş çıkışı kız kardeşim ile Akasya AVM'deki macro center'a gittik. Yosun almamız gerekiyordu, bir tek orada varmış. Paketinin 43 tl olduğunu görünce çok kararsız kalsak da, o kadar niyetlendik geldik alalım deyip alıverdik. İnşallah pişman olmayız. Bir de pirinç sirkesi ve soya sosu aldık.
Eve geldiğimizde çok yorgun olduğumuz için yapma faslını sonraya bıraktık.

---

Ha bir de aspirin aldım eczaneden, asprin-bal maskesi yapmayı düşünüyorum. Daha önce hiç yapmadım ama aylardır bir arkadaşım tavsiye edip duruyordu sonunda deneyeceğim.

---

Bugün ruh halim aşırı değişkendi. Hiç bu kadar kısa sürede bu kadar değişken psikolojiye büründüğümü hatırlamıyorum. Sabah iyiydim, öğlene doğru durgunlaştım, öğleden sonra duygusallık bastı, akşam yine iyiydim ve şu an durgunum.

---

18 yaşındaki kuzenimin doğum gününden bir önceki gece kalp krizi geçirdiğini öğrendim. 18.yaş gününe kalp krizi ile girdi yani. Üzüldüm çok... Bugün yine bir kriz geçirmiş. Kalp sağlığı ne kadar çok önemli :( stres yapmaması lazım demiş doktor ve spor da yapmayacakmış.

---

Bir abla ile sohbet ettik bugün. Ta 28 yıl önce, 22 yaşındayken yaşadığı ayrılığı anlattı. 10 kilo verdim, babamla 6 ay konuşmadım falan dedi ama bunları söylerken her ne kadar gülerek kamufle etmeye çalışsa da gözlerinin yaşarmasına engel olamadı. Hiç evlenmemiş, hala bekar. Başkalarıyla görüşmüş ama olmamış...
Adam evlenmiş tabi. "Yıllar sonra yeniden gördüm, ben bunun için mi o kadar acı çekmişim dedim" dedi gülerek ama burnu kırmızı ve gözleri ıslakken dedi bunu. Merak edip ben sormuştum. Pişman oldum sorduğuma.
Erkeklere bir şey olmuyor ki olan kadınlara oluyor. Onlar yine hayatlarına devam ediyorlar ama kadınlar bir türlü atlatamıyor. Gerçi genelleme yapmak yanlış olur, kadınına ve erkeğine göre değişir bu. Bir de kimi sevdiğine göre.

Benzer Yayınlar

0 yorum