86 / 365

- Mart 27, 2017


Dün biraz spor yaptım. Spor dediğim de, 5 kere sağ bacağımı 5 kere sol bacağımı kaldırıp indirdim o yani. Ama bugün üst bacaklarım ve karın bölgem hamlamış. Yürürken bacaklarım ağrıyor.

---

İş yerinde bir arkadaş, sabahları namazdan sonra yoga yaptığını söyledi. Şaşırdım, takdir ettim. Erken kalkıp namazı kılıp kalan vakitte de yoga yapıyormuş. Çok özendim ama yapamam sanırım ben... Bir kere yaptım o da pazar günüydü, her pazar yaparım dedim ama nerdeee... bir daha yerimden kalkmadım.

---

Bir meditasyon videosuna denk geldim YouTube'da, kadının sesi, müzik, her şey o kadar rahatlatıcı ve huzurlu geldi ki indireyim telefonuma da her gün dinleyeyim bari dedim. Kadın da zaten 21 gün devam edin diyordu.
Ben youtube videolarını indirmek için www.youtube.com/.... olan adreste youtube yazısının başına ss koyuyorum, şöyle ki www.ssyoutube.com/... yapıp enter diyorum ve beni indirme sayfasına yönlendiriyor oradan da indirmek istediğim kaliteyi seçiyorum.
Video olarak indirmeyi seçmişim dikkat etmeden, halbuki hiç gerek yok videoluk bir şey yok çünkü. İnternet paketim de çok yoktu, indirme bittikten sonra farkettim ki paket bitmiş üstüne 5 tl de benden gitmiş. Nasıl içime oturdu. Açtım dinliyorum ama aklıma sürekli biten paketim ve 5 liram geliyor. Bir türlü meditasyona konsantre olamadım.

Benzer Yayınlar

4 yorum

  1. Meditasyon yapayım derken daha dertlenmişsin sen :D (haklı olarak :D)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ya hiç sorma güya rahatlayacaktim yani :D

      Sil
  2. Birkaç gün önce ücretsiz meditasyon konferansına gittim ben de.Gittim ve döndüm :( Arkadaşıma anlattım 3 seansta meditasyon öğreteceklerdi ama bin lira diye.O da "ohoo bin lira sen bana ver pamuk gibi rahatlatırım ben seni" falan dedi gülüştük ;) Meditasyondan hoş bir seda kaldı bize ancak ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oooo çok pahalıymış ya.
      Hahaha arkadaşına katılıyorum :D
      youtubeda çok video var yoga ve meditasyon ile ilgili, tehlikeli zor hareketler yapmadıkça bir sorun olacağını sanmıyorum videolardan takip etmenin. bin lira da cebimizde kalır hem :))) Teşekkürler yorum için.

      Sil