83 / 365

- Mart 24, 2017


Birisi bugün yaşımı sordu. Genç bir erkek, benden küçük olduğuna neredeyse eminim. Her söylemek istemeyenin uzatma amaçlı yaptığı şeyi yapıp "kaç gösteriyorum" dedim, 23 dedi. O öyle küçük söyleyince de artık hiç söyleyesim gelmedi yaşımı. "Çok teşekkür ederim" deyip konuyu kapatmak istedim. İnatla "kaç yaşındasın hı? Kaç yaşındasın?" diye sormaya devam edince 86lıyım ben dedim. Hiç göstermiyorsun maşallah dedi ve gitti. Bir daha da gelmez herhalde :)

Küçük göstermek iyi güzel de, bazen ufak çocuklar yaşını bilmeden duygusal bi şeyler beslemiş oluyor o kötü.

---

Vavien filmini izledim. Güzeldi.

Benzer Yayınlar

8 yorum

  1. En güzel yaş 33 olmalı. Çünkü cennette herkes 33 yaşla eşitlenecek oluduğunu okumuştum. Bir hikmeti olmalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir :) Sizin 33 yaşınız nasıldı?

      Sil
  2. Benim de 31 yaş 😁 her yaşın ayrı bir güzelliği var bence Rabbim güzel ömürler geçirmeyi nasip etsin inşallah sevgililer 😊

    YanıtlaSil
  3. Güzellikler yaşansın tek hangi yaş olduğu önemli değil:)
    (Profosör' yazdığı 33 yaşın özelliğini duymamıştım ilginç geldi.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok haklısınız, hepsi güzelliklerle dolu geçsin... Evet pröfösörün dediğini ben de ilk duyduğumda ilginç gelmişti, neden 33 acaba.

      Sil
  4. "...bazen ufak çocuklar yaşını bilmeden duygusal bi şeyler beslemiş oluyor o kötü."
    :D :D :D

    YanıtlaSil