82 / 365

- Mart 23, 2017


Başım, gözüm ve sol dişim ağrıyor.

Hava güneşli ama sıcaklık düşüktü bugün.

Ufacık bir soğuk almada bile benim hemen öndeki sol dişim ağrımaya başlar.

Neden mi? Küçükken arkadaşlarla gece evlere lazer tutarken, bir evin camındaki kadının suratına tutmuştum. Aniden başını bizden tarafa çevirmişti kadın ve ben ondan kaç km ötedeki karanlık balkonda beni görecek diye hışımla yere çömelmeye çalışmış, bu esnada hemen önümde duran sandalyeye dişimi vurup çatlatmıştım.

O günden beri çekerim sızısını, her zayıf anımda...

---

Her perşembe olduğu gibi bu perşembe de, vücut "pil zayıf" uyarısı vermeye başladı ve erken yatacağım. Haftasonuna mutlu ulaşmak dileğiyle...

Yarın güzel bir gün olsun.

Benzer Yayınlar

4 yorum

  1. Canim disinin agrisi basina basininkide gözüne vurur zaten :( cok gecmis olsun dis agrisi maf eder.Yat dinlen iyice

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oo zincirleme ağrı diyorsun yani :/ ...

      çok saol canım benim

      Sil
  2. Diş ağrısı en zoru :( Geçmiş olsun,umarım bugün güzel bir gün geçirmişsindir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) evet guzeldi cok şükür. Senin de guzel geçmiştir umarim :)

      Sil