Üsküdar 3.Kitap Fuarı

- Şubat 10, 2017

Kitap fuarı deyince dayanamıyorum. Hastayım galiba, hani şu kitap alma hastalarından :)

Kitap satın alırkenki huzurumu anlatamam ama sonra evde bekleyen kitaplar aklıma gelince bu huzur biraz baltalanıyor tabi.



Üsküdar 3.Kitap fuarı açılır açılmaz oradaydım.

Pek fazla bilindik yayınlar gözüme çarpmadı, belki de fazla gezmedigim için fark etmedim.

Can yayınları ve Say yayınları ile mutlu oldum bugün.


Can yayınlarının bu otobüste ayaktayken bile okunabilir olan mini kitaplarını denemek istiyordum ama çok özet olduğunu düşünüp almıyordum. Meğer bu kitaplar normal orijinal kitabın aynısıymış. Sadeleştirme yokmuş. Yapraklar ince olduğu için az görünüyormuş.

Bunu öğrenince deneme amaçlı bir tane almak istedim ve bir kaç yıl önce filmini izlediğim ama kitabını okumadığım "Koku"yu aldım. Ücretini verdikten sonra "Keşke gerçek olsa" kitabının görüntüsüne kapılıp onu da aldım. Hakkında hiç bir şey bilmiyorum.

Sonra Say yayınlarını gördüm ve hemen başına üşüştüm. Oradan da bir süredir aklımda olan Sigmund Freud'un "Rüyaların Yorumu" adlı, rüyaların psikoloji ile ilişkisini anlatan iki ciltlik kitabı tek cilt halinde aldım. Ücretini öderken yine başka bir kitaba gözüm takıldı: "Erkek Beyni".

Bu yazarın "Kadın Beyni" kitabını almıştım, bir kısmını okuyup çok beğenmiştim ama elimdeki kitabı bitirdikten sonra devam etmek üzere kenara koymuştum. Kadın ve Erkek beyin yapıları, beyin ile alakalı her şey çok ilgimi çekiyor. O yüzden de gördüğüm anda onu da alıverdim.

Bakalım ne zaman okuyabileceğim. Her gün bir kitap bitirebilsem keşke.

Benzer Yayınlar

8 yorum

  1. Kitap fuarlarına bayılıyorum :) Umarım Haydarpaşa Garı'nda geçen sene yapılan kitap günleri bu sene de yapılır :)

    Keyifle oku kitaplarını.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bayılıyorum yaaaa nasıl huzurla doluyorum aralarında gezerken :))
      Teşekkür ederim

      Sil
  2. Okulumdan dolayı Üsküdar'la pek içli dışlı olduğum için bu fuarın afişlerini sahilde görmüştüm.Açıldığını öğrenmem iyi oldu ^-^ Can yayınlarının kitaplarını bende pek severek okurumm,sevgiler *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatlar guzel, bugun bir cok yazar da varmış.
      Can yayınlarının bende de yeri ayrı, cok kampanya yaptığından mutevellit herhalde:))

      Sil
  3. Kitap fuarlarını çok seviyorum. Mersin' deki fuardan aldığım kitaplar hala okunmayı bekliyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok seviyorum yaaa. Mersin mi? Herhalde fuar icin gitmediniz?:))

      Sil
  4. Bazı kitapların isimleri insanları cezbedebilir ama içeriği ismi kadar gelmeyebilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o yüzden bir kitap almadan önce mutlaka araştırıp okur yorumlarına bakarım ama ilk defa sadece kabına ve adına kanıp aldım nasıl çıkacak merak ediyorum

      Sil