Tükenenler #7 : Garnier Çift Fazlı Makyaj Temizleme Suyu

- Şubat 09, 2017


Doluykenki görüntüsü üstte sarı katman şeklinde argan yağı ve alt katı temizleme suyundan oluşuyor. Kullanmadan önce çalkalayıp o şekilde kullanılıyor.

Güzel temizliyor ama çok yağlı. Yine de gerçekten tek seferde baya temizlediğini söylemem lazım.

Göz makyajınızı temizledikten sonra bir süre gözleriniz buğulu görebilir.

Cildi kurutmuyor. Sanki kirpikleri de besliyor gibi geldi bana.

Artıları var, olumsuz bir yanını görmedim. Ama yine de, yağlı olmasına alışamadığım için bittiği anda başka bir temizleme suyuna geçiş yaptım. Belki sadece göz makyajı için kullanılabilir, bu arada garnier'in göz makyaj temizleme suyunu aldım, mor olan, felaket kokuyor hiç sevmedim :S Onu tüketemicem sanırım.

Benzer Yayınlar

0 yorum