Postcrossing #4 : Rusya

- Şubat 19, 2017


Aslında Makedonya'lı bir hanım kızımızdan gelmiş ama sanırım Rusya'da yaşıyor. Bu sefer nihayet bir başkası değil, ben aldım kapıdan :)


Zarfı görünce çok hoşuma gitti. Bu kadar özene bezene hazırlayan birisi kesin 16-17 yaşlarında bir kız çocuğudur diye düşündüm. Ne güzel bir şey ya, düşünsenize birisi sadece sizin için elleriyle kendine özgü bir şeyler yapıyor. Renkli, parlak bir bantla zarfı kapatıyor içine bir etiket yapıştırıyor kendi zevkine göre falan... Böyle ufak tefek şeyler bile ne iyi hissettiriyormuş insana, postcrossing sayesinde anlamış oldum. Benim yolladıklarımı düşünüyorum bir de, sırf yollamış olmak için yollamıştım. Gider mi, döner mi emin olamamanın da etkisi var tabi.


Profilime kahve severim yazmıştım, ondan dolayı bu kartı seçmiş olmalı :)


Bu da, içine yazdığı not ve yapıştırdığı etiket. Evliymiş, kedisi ve papağanı varmış :)

Şimdi siteye gidip kartın kodunu gireyim de o da bilsin elime ulaştığını...

Son bir kartım var yolda bana gelmesini beklediğim, bakalım o ne zaman gelecek.

Benzer Yayınlar

14 yorum

  1. Ne güzel Bende denedim de Bu postcrossıng Ama anladım yabancı dil olduğu için ::) Güzel bir zarf hazırlamış :) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "anlamadım" yazacaktın galib. Eger öyleyse, oradakilerin de ingilizcesi genelde çok iyi değil, yabancı dili geliştirmek için fırsat olabilir bence :)

      Sil
    2. Evet Anlamadım Olacaktı :) Yanlış yazmışım :)evet iyi bir deneyim olabilir :)

      Sil
    3. Tamam cnm doğru anlamışım ;) evet aynen :)

      Sil
  2. Güzel ve içten bir mektup olmuş. Böyle küçük gibi görünen şeyler insanı mutlu ediyor işte :)
    Bir şey merak ediyorum yalnızca; mektubu gönderen kişi yakınınız falan mı?Yoksa blogtan bir okuyucunuz mu? Vesaire...? :) (Merak ettimde :D)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok hic tanımadığım biri. Postcrossing.com diye bir siteye üye olunca rasgele sistem size adres veriyor siz de o adreslere kart atıyorsunuz. Haberiniz olmayan farklı kisilere de sizin adresiniz veriliyor ve size kart atıyorlar. Sistem kabaca bu sekilde ;)

      Sil
    2. Vay çok güzelmiş! Harbiden güzel bir proje! :)

      Sil
  3. bekliyoruz :)

    http://gezgiccift.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Gittiğim her yerde ilk olarak pullu kart atmaya çalışırım ben de . Ne yazık ki bizde pul bulmak sorun oluyor artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç öyle bir alışkanlığım olmadı ama ne güzel bir düşünce :)

      Sil
  5. ne hoş bişi olmuş ivit :)

    YanıtlaSil