Mim # 6 : Mim Davetiyesi

- Şubat 17, 2017


Kendime mim kaptım geldim :)

Sevgili MCDRGN bir mim başlatmış. Kendi cevapları > şurada.

Gelelim benim cevaplarımaaa...


1. Sihirli bir değneğin olsa hayatında hangi anı değiştirmek isterdin?

Liseyi başka bir okulda okumak isterdim. Okuduğum okulu ve içindekileri sevmiyordum .

2. Küçükken büyüyünce ne olmak isterdin, neden ? Şuan mesleğin ne ?

Küçükken doktor olmak isterdim :) klasik. Ama aslında hiç bana göre bir meslek değil, içim gidiyor soğuk kanlı olamıyorum.
Biraz büyüyünce en çok istediğim meslek İngilizce öğretmenliği oldu, çünkü ingilizceyi ya da genel olarak söylersek yabancı dilleri çok seviyorum. Şu an yazılımcıyım. Yine yabancı diller öğrendim( C, Java, PHP) ama bunlar bilgisayar dili olduğu için tatmin etmedi :)

3. Burçlara inanır mısın? Burcunun özelliklerini taşıyor musun?

Burçlara inanıyorum. Burcum Yengeç, ama tam geçiş döneminde doğduğum için sanırım (22 Haziran), tam bir yengeç değilim. İkizlerin özelliklerini de taşıyorum zaman zaman. Çok anneci değilim yengeç gibi, konuşkan da değilim ikizler gibi. Çok güzel yemek de yapamam. Zaman zaman çok deli karamsar olurum bazen de fazla enerjik ve pozitif. Ama hislerim aşırı kuvvetlidir. Hatta biraz daha zorlasam karşımdaki insanın aklını okuyabilecekmişim gibi geliyor bazen. Hislerimde hiç yanıldığım olmadı şimdiye kadar. Zaten yengeçlerden iyi medyum olurmuş :) Yükselenim oğlak bu arada.


Ben mimlenmeyi beklemeden gittim aldım, siz de yapmak istiyorsanız buyrun alın :))

Benzer Yayınlar

6 yorum

  1. Keyifle okudum miminizi teşekkür ederim çok güzel olmuş :) Bence şuan mesleğinizde çok önemli değerli mesleklerimizden baksanıza içinde de ingilizce varmış :) Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  2. İyi yaptın hoşgeldin :)) Ne güzel olmuş bende yaptım bu mim çok keyifliydi :) Dilerim her şey güzel gönlünce olur sevgili adaşım :)) Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel mim olmuş küçükken bir çoğumuz doktor olmak isterdik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanki gittikçe söndü havası :)
      Gerci bunda doktora şiddet uygulayan hastaların cikmasi da etkili malesef :(

      Sil