Mim #5 : Reklamlardaki gibi olmayan şeyler

- Şubat 11, 2017

Yeni bir mim ile karşınızdayım. Annesi'nin Prenses'i blogunun sahibesi beni mimlemiş, öncelikle kendisine teşekkür ediyorum ve mimimize geçiyorum.

Mimin konusu, başlıktan da anlaşılacağı gibi "Reklamlardaki gibi olmayan şeyler".


Aklıma diş macunu reklamları geldi benim. Dişleri fırçaladıktan sonra florasan lamba gibi parlayan var mı aranızda? Varsa sırrını söylesin, bence yok.
Ama reklamlarda oluyor işte, karşıdaki kişinin gözleri kamaşıyor böyle bi kendinden geçiyor falan. Hiç gerçekçi değil, sadece reklamlarda olan şeylerden.

---

Şimdi sıra geldi en zor kısma :)
Kimler mimlendi kimler yaptı bilemiyorum o yüzden aklıma gelen ilk bir kaç ismi yazıyorum:

yasampare
Levent
Umman Aslan
Ben Meczup

Bunun dışında, bu mimi yapmamış olan, yapmak isteyen herkes alıp yapabilir.

Mimlediklerim kesin yapsın ama :)
Telefondan yazıyorum o yüzden listeyi uzatamadım.

Görüşmek üzereeee...

Benzer Yayınlar

20 yorum

  1. En kisa zamanda yapacağım teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de teşekkür ederim merakla bekliyorum ;)

      Sil
  2. aynı yorumu başka bir blogda da yapmıştık, bu mim bize gerçekten öyle dedirtiyor :D ''Gerçekten Öyle'' :D :D

    YanıtlaSil
  3. Adaşımmm öncelikle mim için çok tesekkr ediyorum.Ellerine sağlik

    Birde gerçektende öyle ya.Hatta sürekli fırcala yinede parlamıyo.😃 Biz bu mimle resmen reklam dünyasina darbe indirdik haha 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha canım adasim ne demek rica ederim, ya ne cok aldatıcı reklam var hic biri gerçeği yansıtmıyor neredeyse İyi oldu bu akım :))

      Sil
  4. Mim için çok teşekkürler =D en kısa zamanda yapmaya çalışacağım, haber veririm =)

    YanıtlaSil
  5. :)))
    Reklamlar, abartı sanatı galiba.
    Hani mübalağa sanatı denilen :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle, ama bazen fazla kaçırıyorlar sanırım abartıyı :P

      Sil
  6. Güzel bir mim olmuş,eline sağlık ^-^

    YanıtlaSil
  7. Evet ya o kadar parlaması fazla abartı :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle, keske parlasa öyle:)) rica ederimmm :)

      Sil
  8. Kostura kostura gidip alip denedikten sonraki husran paha bicilemez:))

    YanıtlaSil
  9. Reklamları izleyen oğlum bir dönem "Anne bak nasıl gözlerin kamaştı mı?" diye evin içinde dolaşıyordu. Ben cinnet durumlarındaydım. Florasanı bırak, adam gibi beyazlatsa yüreğim gam yemeyecek ama nerde......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha çok tatlıı :D

      gerçekten yaaa, azıcık bi fark olsun yeter göz kamaştırmasa da olur artık napalım :))

      Sil
  10. :)) Hər kəsin yaralı yeri məncə. Televizordakı qadınların parlaq saçları, qüsursuz vücudları hələ bir üstəlik bəmbəyaz gülüşləri neçə qadını qısqandırır görəsən? Reklamlar tam bir aldatmaca çox vaxt.
    Məni də mimləmisiniz. Azərbaycanlı olaraq türk bloggerlərindən bu incəliyi görmək çox duyğulandırır məni doğrusu. Annesinin prensesi də məni mimləyib. Bu eyni mimdə ikinci mimlənməm yəni:) Bu aralar internetdə ola bilmirəm çox. Amma söz ən gec sabaha bu mimi yapacam. Şərt oldu çünki artıq :) Təşəkkürlər və bolca sevgilər.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam o zaman yarın bekliyoruz :)
      Rica ederim. Sevgiler.

      Sil