Mim #4 : Blogumun İsmi Nereden Geliyor?

- Şubat 02, 2017

Bu mimi blogger kardeşler, Kızkardeşler Arasında 'da görüp ben de yapmaya karar verdim.

Neden "Yine Bir Gün Biz Böyle" ?


Bir blog açmaya çoktan karar vermiş ama içime sinen bir isim bulamamıştım bir türlü.

O sıralar kamptı geziydi derken hayatımda farklı şeyler yapmak bana iyi geliyordu ve bunu hatırlatan bir isim olsun düşüncesi ile, günlük maceralarımı paylaşmak üzere bu blogu açtım. Ne var ki işten güçten vakit bulup pek sosyal hayata zaman ayıramadım. Yine de her gün aktif olmaya çalışıyorum.

Yeni insanlarla tanışmayı seviyorum, hayatıma giren çıkan kim olursa olsun onlarla paylaşımlarımı buraya da not geçip yeni "biz"lerle (ama tercihen stabil bir biz olarak), benzer başka günleri farklı hale çevirip her yazının temasının "yine bir gün biz böyle" olmasını istedim. Her günün yeni bir başlangıç olduğunu fark etmek ve ettirmek için.

Zaten farkındaysanız her gün illa ki yazıyorum.

Google'ladım önce hemen, var mı böyle bir marka olmuş isim diye. Neyse ki ekşi sözlükte açılan bir başlık dışında kullanan olmamıştı.

O sıralar görüştüğüm, şimdilerde irtibatta olmadığım birisi bana "sineklere fısıldayan kız" olsun demişti ama önerisini beğensem de ben kararımı vermiştim bile.

Her gün yeni bir başlangıç olsun dileğiyle açtığım bu blogumu hayatımda yaşadığım güzel değişiklikler ile doldurmak istiyorum. Yıllar sonra dönüp "yine bir gün biz böyle idik" derken tebessümümüz eksik olmasın diye.

Benzer Yayınlar

21 yorum

  1. Ne kadar da guzel bir dusunceyle yapmissiniz blogunuzun ismini. Cok begendim gercekten. :) KEsinlikle size katiliyorum bu arada her gun yeni bir baslangic.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, aynen öyle :)

      Sil
  2. Sineksiz isim daha güzel. Sinek vızıltısı çağrıştırmıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehe :) bence de sinek minek hoş değil :))

      Sil
  3. Vaauuvv mükemmel bir düşünce ile keşfedilmiş bir blog ismi :) Başarılarınızın devamını diliyorum... ;)

    YanıtlaSil
  4. Ya ne güzel bir blog ismi olmuş :) mimi yaptığın için de ayrıca teşekkür ederiz 🎈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek efenim ben teşekkür ederim böyle bir mim başlattığınız için :)

      Sil
  5. eminim ki yıllar sonra da bu bloga denk geldiğimde yüzümde bir tebessüm oluşacaktır :) sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Günde iki defa yazan birine uygun bir blog olmus bence bu daha güzel olmus.Diğerindeki sinek pek hoş degildi sankilim 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. isminin hakkını verebiliyorsam ne mutlu :)) çok teşekkür ederim evet bu daha iyi oldu

      Sil
  7. Ne güzel bir blog ismi olmuş :) Daha nice güzel paylaşımlara inşallah Emeğine sağlık sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım çok teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Güzel bir blog güzel bir isim:)

    YanıtlaSil
  9. Ah bu isim arayışları bende çok zorlanmistim

    YanıtlaSil
  10. Bence de isim çok güzel olmuş...
    Güle güle,iyi günlerde ,yine böyle bizimle ol...

    YanıtlaSil