Kitaplar #11 : Eyvah kötü bir şey olacak

- Şubat 26, 2017


Psikonet yayınlarını seviyorum. İlk olarak 3 yıl kadar önce "iyi hissetmek" kitabını alıp, yarım bırakmama rağmen çok faydalanmıştım. Bu alıp okuduğum ikinci kitap oluyor hatırladığım kadarı ile. Bir de Takıntılar ile basa çıkma yolları diye bir kitaba devam ediyorum o da üçüncü ama okuyup bitirdiğim ilk psikonet kitabı bu.

Evham bende fazlasıyla var. Vicdan, endişe, cezalandırıcılık vs hepsiyle cebelleşiyorum... Kitabı o kadar beğendim ki, biter bitmez başa alıp yeniden başlamayı düşündüm. Ama biraz sindirip, diğer kitaplara da devam edip öyle de dönebilirim. Yine de her halükarda hangi kitabı okursam okuyayım bu kitap da kenarda olur.

Böyle endişe veren bir sıkıntınız olduğunu düşünüyorsanız, uzman desteği almanızı gerektirecek kadar ciddi bir probleminiz yok ama bazı şeyleri çözmekte, atlatmakta problem yaşıyorsanız kesinlikle tavsiye ederim. Kendinizin farkına varıp nasıl baş edeceğinizi öğrenebilirsiniz.

Son olarak, kitaptan bir kaç alıntı bırakıp gidiyorum :




Benzer Yayınlar

4 yorum

  1. Ben de evhamlıyımdır:( karamsarım, aklıma hep kötü şeyler gelir:( takıntılarım da var of yaa en iyisi bu kitabı alayım. :) Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle al ve oku bence de ;) rica ederim.

      Sil
  2. Ben sadece geçmişte yaşadığım kötü anıları unutamıyorum şu aralar ve bu da beni çok kötü etkiliyor. Ama hiç kişisel gelişim kitapları okuyamıyorum. Sevmiyorum. Sıkıcı geliyor sanırım. Bir kac yil once yani lisedeyken okumuştum çok 😊 Ama önerin için teşekkür ederim canım 💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben çok severim ama çok okuyamazdım ilk defa sonuna kadar okudum, keşke bitmeseydi diye düşündüm hatta :) rica ederim cnm bence mutlaka al bir bak, sana da çok iyi gelecek.

      Sil