Eski blogumu uyandırmaya karar verdim (gunlukbilgideposu)

- Şubat 23, 2017


Benim 2009'dan beri açık olan ama üç yıldır aktif olmadığım bir blogum vardı. Adresi : http://gunlukbilgideposu.blogspot.com.tr

Bugün aklıma geldi, baktım. Orada kişisel hiç bir şey yok neredeyse, temizlemiştim çünkü. Çok genel, yüzeysel bir site olsun istemiştim. Alıntılarla dolu o yüzden. İlgimi çeken şeyleri not aldığım yer gibi yani. Bir yıl, gunlukbilgideposu.com domainini satın alıp oraya yönlendirmiştim. Sonra yenilemedim, iptal oldu.
En son Kpss'ye hazırlandığım dönem, çalışırken kendime çıkardığım çalışma tablolarını eklemişim.

---

Şablonunu değiştirdim, yeni header hazırladım. (Bu yazıdaki resim)

Bu arada iki bloguma da reklam alanı ekledim, alan olur mu bilmem ama bulunsun yine de. Diğer blogumdaki son yayınım da iletişim bilgilerim ve reklamlar hakkında.

Zamanla yeni yayınlar ekleyip eski olanları temizleyeceğim boş vakit buldukça. Mesela resimlerin görünmediği yayınlar var, kötü görünüyor.

---

Buradaki kadar aktif olmasam da elimden geldiğince orayı da canlı tutmaya çalışacağım. G+ profilimde farklı bir adres görürseniz şaşırmayın :) Bilginize.

Benzer Yayınlar

10 yorum

  1. hımms piku oraya da bakarız ki aradaa :)

    YanıtlaSil
  2. Tema ve tasarım gerçekten bir iyi lakin bir haber sitesi için :) Haber sitesi olarak kullanırsan veyahut siyasi yorumlarını içeren bir blog olarak kullanırsan iyi yerlere gelebileceğini düşünüyorum :)
    Saygılar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o şekilde kullanmak geçiyor gönlümden fakat güç yetirebilir miyim bilemem :) belki ilerde yazar kabul edebilirim :P

      Sil
  3. Çift blog bazen zor oluyor. Bir yazıyı hangisinde paylaşayım diye düşünüyor insan.
    Bu arada sitenizin tanıtımını yapabileceğiniz forum siteme beklerim : http://webcenneti.con

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklı kulvarlarda ilerletme niyetindeyim ama burayı ihmal etmeyecegim insallah orası ikinci planda.
      Ne zamandır bir forum takip etmiyordum, bu aksam olamasam da yarin üye olurum :)

      Sil
  4. Cim cim cimmmm :) hemen oraya gidiyorum.Ordada takip etcem seni.Bilgilenmem lazım sayın sivricimden :)

    YanıtlaSil
  5. Yenilikler her zaman heyecan getirir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, farklı bir şeyler yapmak lazım ;)

      Sil