Challenge / Apartman Sohbetleri #3 : Yedi yaş pantolonunu bulsak cebinden ne çıkardı?

- Şubat 24, 2017


Challenge'ımıza 3.soruyla devam ediyoruz:

Yedi yaş pantolonunu bulsak cebinden ne çıkardı?

Yedi yaş pantolonumun cebinden büyük ihtimalle 50 bin lira çıkardı :))
Hatırlar mısınız bilmem, diğer bozuk paralara göre daha büyük ve ağırdılar.



O parayla neler alınabiliyordu hatırlamıyorum, ama ekşi sözlükte leblebi tozu ya da şekerli sakız alabildiğimiz yazılmış.

Cips, meyve suyu ya da dondurma da alınabiliyordu sanırım.

Bir yandan ağır olduğu için rahatsız ediyor, bir yandan da cebimde para olduğunu hissettirdiği için güven veriyordu :))

---

Apartman Sohbetleri Challenge:
  1. Nasıl bir apartmanda büyüdün? (link)
  2. Çocukluk eğlencen neydi? (link)
  3. Yedi yaş pantolonunu bulsak cebinden ne çıkardı?
  4. Çocukluk kahramanın kimdir?
  5. Gereksiz bir yeteneğin var mı?
  6. Hastası olduğun bakkal ürünü hangisi?
  7. En saçma zevkin?
  8. En büyük çılgınlığın?
  9. Çocukken en çok korktuğun şey?
  10. En sevdiğin ve sevmediğin özelliğin?
  11. Karşı cins karşısında en çok utandığın an?
  12. En maskulen/feminen yanın nedir?
  13. Asla cesaret edemeyeceğin bir şey?
  14. En sevdiğin fiziksel acı?
  15. Almış olduğun en saçma teklif?
  16. Kendini çok değerli hissettiğin bir an var mı?
  17. Annenden ve babandan ne öğrendin?
  18. Hangisi daha olası; cadı, vampir, kurt adam? Ve tabii ki neden?
  19. Manzarasız müthiş bir daire mi, manzaralı tek odalı bir daire mi?
  20. Hayat sana ne öğretti?


Benzer Yayınlar

8 yorum

  1. Oooo...20 tane soru!!! Valla zor bunlara yapmak:)))7 yaş pantolonumun cebinde acaba ne vardı diye düşünüyor insan, hiçbir şey aklıma gelmedi benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de baya zorlandım bu soruda :))

      Sil
  2. O zamanlar kısa bir dönem erkekler arasında taso modaydı :) Sanırım taso çıkardı (böyle üzerinde kahramanların olduğu kart gibi bir şey diyelim) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tasolar çok modaydı ama dediğin gibi genelde erkekler oynuyordu. Bende çakmaktaş karakterlerinin oldugu tasolar vardı :)

      Sil
  3. benim de eski kağıt para yüz bin lira vardı :)) onla da açıkta satılan gofret alırdık :)) leblebi tozu alırdık okul çıkışı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) açıktan gofretleri ben hatırlamıyorum ya

      Sil
  4. Bak ben hic zorlanmadan direkt hatirladim. Cok zayif oldugum icin cok usurdum ve surekli burnum akardi, o yuzden mendil tabi ki:)))

    YanıtlaSil