59 / 365

- Şubat 28, 2017


Limon sıkıp içmeyle önlem alma işinde geç kaldım sanırım, çünkü hâlâ hastayım. Ya da bu virüs çok güçlü. Sabah iyileşiyorum sansam da gün içinde zorlanmam ve akşama doğru üşümeye başlamamla birlikte kaçışımın olmadığını anladım.

Şu an mumyalanmış gibi sarmış sarmalanmış şekilde yatıyorum.

Bu arada gece bir kâbus gördüm. Kâbus deyince yaratıklı korkunç şeyler beklense de benimki de gayet kâbustu bence. Tüm varımı yokumu verip üstüne bankadan da kredi çekip lüks bir otomobil almıştım.

Araba kapının önüne gelince kafama dank etti "ben niye aldım ki bunu" diye dövünmeye başladım. "Ya ben araba kullanmayı sevmem ki direksiyona oturmam bile ne diye aldım bi de o kadar borca girdim" diye sayıklamalarda gecenin üçünde panikle uyandım. Hâlâ gerçek sanıyorum ama. Sanki önceki gün almışım da gecenin bu vaktinde aklım başıma gelmiş gibi. Gidip annemi uyandıracaktım "anne ben bunu yapmış olamam di mi sadece rüyaydı di mi gerçek değil di mi gerçek olmadığını söyle" diyerekten ama neyseki bir kaç saniye sonra bilincim yerine yerleşince sadece rüya olduğunu idrak edebildim. Nasıl rahatladım anlatamam.

Benzer Yayınlar

4 yorum

  1. Uyku derinliği fazlasıyla derin bir rüya-kâbus görmüşsünüz.

    İlaveten; limon suyunun yanında elma güzel oluyor :D Ya da Maden suyu-soda + Limon suyu + biraz tuz... Bu karışımda güzel oluyor ;) :)

    Geçmiş olsun diyeyim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elma ve limon suyunu düşününce dişlerim kamaştı ama Maden suyu limon ve tuzu merak ettim. Alkol kullanan biri değilim ama biraz çakma tekila shot tarifi gibi geldi :))
      Teşekkür ediyorum.

      Sil
  2. Hahaaa böyle kabusa can feda 😃 benimki genelde öcü böcülü olur adaşımmm 😃 Geçmis olsun yaa salgn var heralde benim kızla kocis de hastalardı yeni yeni gecti.Etkili bir yöntem yok malesef gribe 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay Allah'tan öcülü böcülü şeyler görmüyorum ben :))) cook teşekkür ederim canım evet salgın var, doktorlar faranjit başlangıcı diyor. Çok geçmiş olsun eşine de. Size bulaşmaz inşallah.

      Sil