55 / 365

- Şubat 24, 2017


Ne zamandır bilgisayar ile ilgili bir kursa yazılmayı düşünüyordum ama erteliyordum. Bugün BilgeAdamin sitesini inceledim. 
.Net üzerine çalışmışlığım var ama ilerletememiştim. 
Gözüme daha yenilikçi geldiği için java&android yazılımına yöneleyim dedim. Baktım 13 martta da kurs başlıyormuş, iyi dedim. Ama fiyatlar yazmıyor. Bilgi almak için mesaj gönderin yazıyordu, istenilen bilgileri yazıp fiyatı sorduğum bir mesaj attım. Bir kaç dakika sonra arandım. 

Altyapım var mı falan diye sorup öğrendikten sonra sadece bir kişilik yerlerinin kaldığını hemen yarın gelip kayıt yaptırabileceğimi söylediler. Fiyatını öğrenmek istemiştim ben dedim, 7 buçuk ay sürecek eğitim için nakit ödeme yapılırsa fiyat 6900 tl. Taksit olursa 7 bin küsür biseyler dedi ama tam dinleyemedim. "Ben biraz düşüneyim, net bir karar verince dönerim size" dedim.
Çok pahalı geldi ama bir yandan da istiyorum. Ama çok pahalı yaa. Ve gerçekten değer mi bilmiyorum.
Verebilir miyim diye düşündüm. Ama bin küsürlük maaşımla neyime güvenip de takside giricem?

Şu an mesleğimi yapıyor olsam 4bine yakın maaş almam lazımdı. Ama deneyim kazanamadım bi türlü vicdansız sistem yüzünden. Bi türlü yüzüm gülmüyor iş konusunda... Kurtlar sofrasında kuzu gibi kalıyorum, olan hep bana oluyor. Neyse.

Offf takside girsem mi acaba ya? Önemli şirketlerin çalışanlarıyla aynı sınıfta ders alacakmışız, sertifika Microsoft onaylı mı ne olacakmış falan, yedi bin teleyi duyunca tam dinleyemedim ama güzel şeyler de söyledi sanki. Ama ya o kadar taksidi ödeyemeden işten çıkarsam? Yok yok beni aştı bu...

--- 

Bu arada, iş arıyorum. Bu yerden çıkmayı düşünüyorum ama önce kendime başka iş ayarlamam lazım. Bilgisayar programcısıyım, photoshop, illüstratör de kullanabiliyorum görmüştünüz çizimlerimi. Bana uygun olduğunu düşündüğünüz bir ilana vs denk gelirseniz ve bana haber vermek isterseniz ozlemkutlu2@gmail.com'a mail atabilirsiniz. 

Benzer Yayınlar

6 yorum

  1. Seni anlıyorum öncelikle böyle başlamak istedim.
    Bende iş sıkıntısı çekiyorum senin gibi mezun olduğum bölümden. Ve bende bu tarz (web tasarım, kodlama gibi) kurslara gitmek istiyorum. Aklımda var yani lakin iş güç daha oturmadı diyelim :/
    Sende bence şuan için ertelemelisin benim sana naçizane tavsiyem.
    Saygılarımla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tavsiye ve yorum için. Sen su an çalışıyor musun?

      Sil
  2. Allah işlerinde kolaylık versin canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminn Allah razı olsun. Hepimize kolaylık versin.

      Sil
  3. bende bilgisayar kursuna kaydoldum martta başlıyor bakalım nasıl olacak

    YanıtlaSil