48 / 365

- Şubat 17, 2017


Yarın sınav var. Sonunda eğitim bitti.

---

Eskiden takip ettiğim bir blog vardı, benim blogum yoktu o zamanlar. Adresi bostancik.blogspot.com, yazılımcı bir çift Datça'ya yerlesip çiftlik hayatına başlamış ve aşamaları paylaşıyorlardı. Bugün biraz bu blogu okudum baştan, eski yayınları okuyabiliyorum sadece çünkü bayadır yeni yazı gelmiyor. Neden yazmadıklarını merak ettim, mail atıp baska bir adrese taşınıp taşımadıklarını sordum, vakit ve enerji yetersizliğinden yazamıyorlarmış.

Çiftlik yaşamına çok özeniyorum. İzlemesi bile huzurlu.

---

Ders çalışmaktan sıkıldım, bişey de anlamıyorum zaten. Sıkılınca da faceden, fi tarihinde kalmış eski sevgililerimi stalkladım. Allah hepsine de yürü ya kulum demiş bi bana hayatın tokadını yedirmiş sanki.
Siz siz olun geçmişi fazla kurcalamayın. Bırakın orda kalsın. Merak her zaman iyi bir şey değil. Keşke şu facebook tamamen kalksa yaaa, hesabımı kapatsam da bi süre sonra merakıma yenik düşüyorum geri açıyorum.

---

Bugün hava ne güzeldi. Güneşli, ışıl ışıl... Ben de daha canlanmış hissediyorum güneşin etkisiyle.

Benzer Yayınlar

10 yorum

  1. Ben ne zaman stalk'a başlasam sigaraya da başlıyorum diyebilirim. Çok kötü bir şey ve çiftlik yaşamı konusuna gelirsek bence de muhteşem bir şey. Yazılımcı çift için farklı bir ortam olabilir ama gerçekten insanın kendine ait bulduğu tek yer doğa olabilir. İnsanın anatomisine ve içgüdülerine en uygun yer. Papalagi kitabında insanların(papalagilerin) toz yığınları içinde yaşadığını söyler doğadan vazgeçip sağlıksız hayatta olduklarını anlatır. Hepimiz birer papalagi oluvermişiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman ne stalka ve sigaraya hayır.
      Papalagi ne bilmiyorum ilk senden duydum ama evet resmen toz yığınları içinde yaşıyoruz...

      Sil
    2. göğü delen adam kitabını okursam dediğim çok güzel anlaşılır :)

      Sil
  2. Bulunduğumuz durum ne olursa olsun şükredelim. beterin de beteri var çünkü. Elbette çaba göstereceğiz ama inancımızı ve umudumuzu yitirmeyeceğiz. İnan hulusu kalb ile bunu düşündüğümüzde hemen içimizde bir huzur oluşuverir.

    YanıtlaSil
  3. Yıl olmuş 2017, Facebook mu kaldı bu devirde :) Ben dondurdum, Birçok arkadaşımda dondurdu. Twitter ve İnstagram iyidir ;) İlaveten geçmişe takılmamak konusuna katılıyorum. Başka Dünya yok, birdahada bu yıllar geri gelmeyecek ilaveten hayat kıpkısa iken geçmişi dert edip-sorgulamak şahsen: gereksizdir!. Doğru demişsin orda yani :)
    Saygılarımla efemmmm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma yaaa, ama merak işte. Keske onlar dondursa da stalk yapamazak :p

      Sil
  4. Şəhər hətatına öyrəşmiş biri üçün çiftlik həyatı çətin gələr məncə. Qısa bir müddət gedib qalıb, kafa dinləmək gözəl olar amma. Sonuncu sınava girirsiniz bu gün anladığım qədəriylə. Sizə uğurlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aslında gidip gelmeli güzel olur ama tüm hayatı değiştirmek zor olabilir...
      Teşekkür ederim:)

      Sil