47 / 365

- Şubat 16, 2017


Bugün hiç bir şey yazasım yok aslında...

Keşke herkes mutlu olabilse. Keşke her şey, herkesin istediği gibi olabilse...
Hayatımızla ilgili önemli kararlar alırken, kimse kırılmasa...

Huzursuzum... Neden bu karar aşamaları bu en yoğun dönemime denk gelmek zorunda ki? Kafamı toparlayamıyorum!

Keşke bu kadar hassas olmasam. Herkesin yerine düşünmeye çalışmasam. Belki o zaman bu kadar yorgun hissetmezdim...

Bir şans daha istedi, vermek istedim ama veremedim.
Önce mutlu oldum, çabalaması hoşuma gitti. Yeniden başlayabilirim diye düşündüm. Ama sonra duyguları kenara bırakıp mantıklı düşününce ileriyi çok da umutlu göremedim... Ve tamamen bitti.

Benzer Yayınlar

4 yorum

  1. Mantığınla karar verdiysen doğrudur canm.Geçicek bu zamanlarda az sabır...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım pozitif enerjili adaşım :)

      Sil
  2. Bende de kalmadı o enerjiden yidi bu cadı valla :)

    Rica ettm adaşım 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yiyen o olsun canım bi koklarsın geri gelir enerjin :))

      Sil