46 / 365

- Şubat 15, 2017


Yıllar önce gittiğim İngilizce kursundaki Amerikalı hocam, büyükannesinin bir öğüdünü bizimle paylaşmıştı.

Hayatta mutlu olmak için bu üç şeyi unutma diye nasihatte bulunmuş büyükannesi:
"Something to do
Something to love
Something to look forward to"

Yani,
"Yapacak bir şey
Sevecek bir şey
Dört gözle beklediğin bir şey" hep olsun...

Yapacak bir işim var, çalışıyorum çok şükür...
Sevdiğim bir şey olarak da bu blogum var, buraya yazmayı seviyorum.
Ama dört gözle beklediğim bir şey yok, bunu farkedince eksikliği karadelik gibi büyüdü içimde...

---

Eski bir arkadaşımla konuştuk WhatsApp'ta. İletisindeki karamsar yazıyı görünce yazmak istedim. 5 yıl önce annesini kan pıhtısından oluşan ani bir beyin kanamasıyla kaybetmişti. İnanamamıştık. Annenin yeri dolmuyor ki, hala onun acısı içinde taze.

Eşi var, çocuğu var, etrafında bir sürü kişi de olsa annesinin ölümünden sonra hep yalnız hissettiğini söyledi...

Biraz konuşup eskileri yad ettik, hayata tozpembe baktığımız zamanları... Zaman çok çabuk geçiyor ya.

Benzer Yayınlar

8 yorum

  1. Ne kadar güzel bi nasihatmiş. Evet zaman gerçekten çok hızlı geçmekte..

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir nasihatmiş Zaman öyle hoyrat öyle bir hırsla geçiyor ki bazen zamanın kavramını unutuyoruz ....Sevgiler ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. durulunca farkediyoruz ne çok zaman geçtiğini değil mi, sonra yine hırslanıyor dört nala koşuyor zaman :)

      Sil
  3. ayyy ama sadece huzurlu yaşam bekle işte yeter kiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. artık beklemeyelim yaşayalım huzurlu yaşamı :)

      Sil