45 / 365

- Şubat 14, 2017


Sabah 11e kadar uyumuşum, kalktım aynaya baktım göz altlarım şişmiş morarmış. Beş yaş yaşlanmışım sanki. Bi moralim bozuldu, bünye alışkın değil tabi 4 saat fazla uyuyunca öldü bu galiba deyip çalışmayı bırakmış herhalde. Neyse sonra toparladım kendimi.

Gün boyu evdeydim, biraz dinlendim biraz ders çalıştım.

Muhabbet kuşumuzla ilgilendim uzun bir aradan sonra. Çok kaşınıyor bu ara, normal mi acaba?

Arkadaşları sürekli ekiyorum yoğunluktan dolayı, laf sokup duruyorlar. "Önce özlemin randevu defterine bakması lazım" gibilerinden. Valla ben de arkadaşlarımı özledim, haftaya alırım gönüllerini artık.

Sevgililer günüydü bugün, saçma geliyor bu günler bana. Sevginin günü mü olurmuş?

Benzer Yayınlar

8 yorum

  1. Katılıyorum sana Özlemciğim. Sevgililer günü çok saçma geliyor. Hayat koşuşturmacayla geçiyor tatlım farkına bile varamiyoruz..😏😏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım çok hızlı geçiyor her sey nasıl yaşadığımızı anlamıyoruz...

      Sil
  2. Merhaba Özlem. Teo'nun sayfasına girdim. Başlık dikkatimi çekti. Son cümlen süperdi. Sevginin günü mü olurmuş? Olmaz tabii. Sevgi her an her yerde olsa bunca üzüntü, kargaşa yaşanır mıydı değil mi? Takip edeceğim. Geç oldu saat. Şimdilik üye oldum. Ama yazılarına bakmak isterim. Ece ablan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin ece abla instagramdan da takiplesiyoruz, yorumlarını baska bloglarda görüyordum ama seni ağırlamak bu güne nasipmis :)
      Her günümüz sevgi dolu geçsin. İyi geceler.

      Sil
  3. yeni iş öncesi mola mııııı hayırlı olsuun :)

    YanıtlaSil
  4. Sevgililer gününü ben de kutlamıyorum.Dediğiniz söze katılıyorum.Sevginin günü olmaz :))

    YanıtlaSil