44 / 365

- Şubat 13, 2017


Az kaldı, düşecek cemre. Hissediyorum :)

Bir hafta daha sabır, sonra yine benim olacak haftasonlarım. Alıcam elime fotoğraf makinemi aticam kendimi dışarıya.

Yarın için izin aldım. Haftasonundaki sınava çalışmak ve biraz dinlenmek için. İkisini birden nasıl bir güne sığdırcam bilmiyorum. Muhtemelen dinlenme ağırlıklı olacak.

Bugün Beyaz Rusya'dan kart geldi. Postcrossing sağolsun.

Bugün "İçerde" dizisi var. Şimdi başlamak üzere, hadi ben kaçtım :)

Benzer Yayınlar

14 yorum

  1. Özlem sen hangi şehirdeydin? :) Bazen rastlıyorum sokakta dolanırken fotoğraf çekmeye çalışan arkadaşları :) Yoksa sende Ankara'da mısın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ben İstanbul'dayım :)

      Sil
    2. İstanbul'un neresindesin :D (Sorguya çekiyorum resmen) :)

      Sil
    3. Üsküdar'dayım ben. Ankara'yı hiç görmedim... Ben de sorayım madem sen Ankara'nin neresindensin :))

      Sil
    4. Kızılay taraflarındayım :)

      Sil
    5. Hmm adı bilindik bir yerdeymissin. Bir blogger toplantisi yapın da gelelim :)

      Sil
  2. Niye biz kışı sevmiyoz 😃 Ağustos böceğimiyiz yoksa.Haha 😃tamam ben doğru agustosta doğdum da sendemi öylesin ki.

    Hele yaz gelsinde bi çık gez resim cek paylaş burdada bende bakim istanbul çokmu kalabalık 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehe Ağustos böceği seni :)) ben de yz doğumlulardanım, haziran doğumluyum :))
      İnsallah gelsin de paylasayim gezelim İstanbul'u beraber :D

      Sil
    2. Teyzeme gelmistim 4. Levente o nedi ya.�� Nasıl bir kalabaliktir o Allahım.sevemedim gitti valla �� kacarcasına geldik geri ��

      Sil
    3. :)) Üsküdar, Çengelköy, Beykoz daha iyi oralardan
      İstanbul'un bazi yerlerinde aşırı yığılma var :p

      Sil
  3. Yaz geliyor artık jet hızıyla..:))

    YanıtlaSil